Even voorstellen

Nico Nico

Nieuw lid
Goedemorgen Skodarijders,

Bij deze wil ik me graag even voorstellen als kersverse Skoda bezitter en forumlid.

Mijn naam is Nico. Ik ben 33 jaar en kom uit zuid Holland. Ik ben nu ongeveer een week in het bezit van een Skoda Octavia III greentech 1.2 TSI. Tot voor kort heb ik ruim 13 jaar volkswagen Golf gereden. Eerst 10 jaar in een Golf mk 4 1.6, daarna in 3 jaar in een VW Golf mk 6 GTI. De mk 6 beviel me het eerste jaar prima. Totdat ik merkte hoeveel ellende er met die auto was. Om de haverklap stond ik weer bij de garage. Wat me het meest tegenstond is dat ik om de 500 km 1 liter peperdure Castrol edge olie bij moest vullen. In verband met gezinsuitbreiding kwam ik ook ruimte tekort. Ik heb familieleden die Skoda rijden en had er goeie verhalen over gehoord. Ik heb de GTI ingeruild voor een Skoda bij een autohandelaar in Den Haag.

Om het eea met Skodarijders te kunnen delen en op de hoogte te blijven van de ins en outs, heb ik me als lid bij het Forum aangesloten. Ik hoop hier veel leuke dingen te leren over deze op het eerste oog fijne auto.

met vriendelijke groet,

Nico
 

Smeeuwis

Donateur
Welkom op het forum. Hopelijk heb je met deze auto meer geluk dan met de GTI. Gezien alle hulp en informatie die je hier kunt vinden zal dat wel goed gaan. Veel plezier van je nieuwe aanwinst!
 
Bovenaan Onderaan