Even voorstellen!

Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw op het Skoda forum en heb mijzelf ook voorgesteld in Meet & Greet (N.a.v. een reactie hieronder, titel kan ik helaas niet aanpassen).

Ik ben in het bezit van een Skoda Fabia II 1.2 TDI Combi Greenline uit 2012 en ik ben er erg blij mee! Rijd comfortabel en is erg ruim, handig voor op vakantie! Hij is vermoedelijk gechipt, maar dit nooit op de rollenbank vastgesteld. Vergeleken met een andere Fabia 1.2 TDI trekt deze veel harder op.

De Fabia heeft een blauw/grijs achtige metallic lak, zwart licht metalen velgen 15", Cruise/Climatronic, Armsteun; Alles wat ik eigenlijk nodig heb! Helaas geen navigatie, maar gelukkig is de smartphone ook ideaal in combinatie met Waze. Gekocht bij 160.000 km en inmiddels een jaar verder zit ik bijna op de 195.000 alweer.

Hieronder wat extra foto's!

a>

full

full

full

QnD9pST

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Welkom hier!

Ps: normaal gezien stel je jezelf voor in de meet en greet ipv in het mijn topic auto, het stoort niet want je stelt jezelf netjes voor, maar als je deze post ook nog eens in de meet en greet post, open je de forum Bazaar , die kan van pas komen om met andere leden onderdelen uit te wisselen, aan te kopen of zelf te verkopen :)

Grt Jefrey

Nu.. hopelijk vallen bepaalde leden niet over deze post van mijn kant @PizzaPieter , stel je voor dat ik een aanmaning in m'n inbox krijg.

:maakmegek:

Laatst bewerkt door een moderator:

PizzaPieter

Donateur
Welkom,

Fijn gevoel als een auto goed rijdt en er top uitziet ("er goed op is gepast").

Kocht je hem particulier op bij een garage?

Gr Pieter

Bovenaan Onderaan