Even voorstellen

GervdV

Lid
na 20 jaar Volkswagen te hebben gereden nu een Skoda Kodiaq aangeschaft. Ik was in de race voor een VW Tiguan maar dat prijsverschil was wel heel erg groot, vandaar de Kodiaq. Hij is nu een maand in mijn bezit en bevalt werkelijk super.
Er zijn al veel wijzigingen aangebracht met vcds en obd11. ook heb ik mijn grille zwart laten maken. Ben nu aan het kijken naar andere wielen (20 inch).

GervdV

Lid
Dat gaat helemaal goedkomen VAG man. Hij bevalt echt prima. Ik heb 'm ingeruild op een Tiguan en qua rijden geen verschil te merken. Beide heel fijne auto's

GervdV

Lid
Ik wilde een Sportline bestellen maar toen sloten de fabrieken. Ik besloot toen een voorraadauto te kopen. Het is een Limited Business Edition geworden met comfort- en functiepakket. Wel nog een trekhaak laten monteren en de grille zwart laten maken. Dat staat veel fraaier. Nu dan nog de nieuwe wielen en dan ben ik klaar.

TSKJ

Lid
Aha, maar goed dan heb je er in ieder geval wel een nu. Wij moeten nog even geduld hebben. :-) Zwarte grille staat idd mooier. Veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst.

Bovenaan Onderaan