Even voorstellen

Hallo allemaal,

Sinds 10 november 2017 zijn wij de eigenaar van een gloednieuwe Skoda Octavia Combi (model 2017), type Style Business. Voor het eerst Skoda-rijder. En voor het eerst een automaat gekocht. Deze auto gekozen vanwege de grote kofferruimte in combinatie met de ruimte op de achterbank. Met een opgroeiende tiener met grotere schoenmaat dan wijzelf, verwachten we dat we de ruimte nodig zullen hebben.

De sfeerverlichting in de portieren is favoriet bij de kinderen en moet aan elk teamgenootje gedemonstreerd worden!

Zelf vind ik het panoramadak erg fraai, alleen is het nog geen weer geweest om met open dak te rijden!
 

Horkje

Forumguru
Ik herken veel wat je zegt.

Zelf ook sinds 10 november 2017 voor het eerst Skoda rijder en ook hier de sfeerverlichting bij de kids favoriet. Zelf reuze blij met het panoramadak maar inderdaad het idee dat het weer sinds 10 november niet heeeeel prettig is.

Welkom in ieder geval op dit bijzonder goede forum!
 

Cordoba

Forumguru
Welkom @Orijder :bloemen:Ik weet niet wat je vorige auto was, maar als dit je eerste auto van de Vaggroep (Skoda, Seat, Audi en VW) is, kun je heel wat bijleren over de auto hier op het forum.
 
Bovenaan Onderaan