Even voorstellen

E-Vix

Lid
Laat ik mijzelf ook maar eens voorstellen.

Ik ben Maarten. Ik rij al jaren in VAG auto's, en vorig jaar februari kreeg ik ivm een nieuwe baan een Skoda Octavia Combi 1.2 TSI Elegance met een 7-bak DSG. Hier heb ik tot 2 weken geleden met veel plezier in gereden, maar omdat de wagen tegen het einde van zijn leasecontract aan liep en al een stuk over zijn max kilometers was moest hij weer ingeleverd worden..
Ik had mezelf al lekker gemaakt met een nieuwe Octavia Combi (ik zou immers zel een auto uit mogen zoeken), maar helaas had mijn werkgever iets anders in gedachte. In plaats van een wagen uit te zoeken hadden ze zelf al een Fabia 1.2 TDI Greenline Businessline uit 2013 geregeld. Hier rij ik nu (met tegenzin) in totdat ik zelf een auto uit mag gaan zoeken.

Voordat ik iemand tegen het zere been aan schop... Ik rij niet met tegenzin in de Fabia omdat ik vind dat het een slechte auto is, maar omdat de de wagen een categorie lager is dan de beloofde auto, deze Fabia problemen heeft (motorgeluid, uitvallen motor en spontaan wissen van de ruitenwisser), en omdat een slechte rug, een lengte van 1.95, 200km woon/werk verkeer per dag en een Fabia geen goede combinatie blijkt te zijn.
 

ertromp

Forumguru
Welkom Maarten! Even doorbijten dan maar tot je zelf weer een vervanger voor de Faab mag kiezen
 

Antera

Donateur
Van harte welkom de Fabia is met onze lengte inderdaad niet alles maar word dan toch maar even volhouden of een goed gesprek aangaan met je werkgever
 
Bovenaan Onderaan