Even voorstellen

Jps71

Nieuw lid
Sorry....had me niet voorgesteld...is niet beleefd, dus bij deze:

Ik ben eigenaar van en skoda fabia combi uit 2004.
Ik ben geen tuner, sleutelaar.......sterker, ik heb niet eens een rijbewijs, mijn vrouw rijdt.
Ik en de kids zijn passagiers.
Zal waarschijnlijk nu wel de grootste pispaal van het forum worden met alle autoliefhebbers hier.....maar moest me voorstellen en ben gewoon eerlijk.
Kan wel een beetje sleutelen en heb ooit in een ver verleden MTS electronica gedaan.

We hebben onlangs een vouwwagen gekocht en nu moet er dus een trekhaak onder de fabia.
Dit en het feit dat er wellicht ooit nog wel meer vragen zijn over de auto, heben mij doen besluiten om lid te worden van het forum en dit topic te hebben aangemaakt:
http://www.skodaforum.nl/forum/i/heeft-de-combi-can-bus-zelf-trekhaak-plaatsen.23397/
Hoop dat jullie kunnen helpen.

Groet,
Jean
 

ertromp

Forumguru
Welkom Jean. Hier wordt je gewoon geholpen of je nu man, vrouw of bijrijder bent. Hopelijk komen er snel antwoorden op je trekhaak vragen
 

Jps71

Nieuw lid
Bedankt.....vrijwel iedereen vindt het altijd heel bijzonder dat je als volwassen man geen rijbewijs hebt. Dus ik dacht dat het op een auto forum helemaal hilarisch zou overkomen.

Heb nooit gereden in een auto.....wel op skateboard..lol........zal het waarschijnlijk ook nooit gaan doen.
 

CDK

Forumguru
Van harte welkom kerel en bedankt voor je intro!
Pispaaltjes doen we hier niet aan!!
Hopelijk wordt je snel en goed op weg geholpen met je trekhaak!
 

Desperado

Forumguru
Eindelijk een paal om tegenaan te pissen. Ik moet toch nodig zeg.... :tongue:
Welkom! Ik gok dat je de enige zonder rijbewijs bent, maar dat gaat nog altijd beter als zonder auto!
 

EfEr

Actief lid
Welkom Jean.
Maak je geen zorgen dat je geen rijbewijs hebt, diverse bestuurders die er wel een hebben maar niet kunnen autorijden.
 

Jps71

Nieuw lid
Nou Corne (sorry die accent kan ik niet vinden op mn ipad),

Het is denk ik beter voor iedereen dat ik niet rij.
Kan niet zo goed tegen mensen die zich niet aan de verkeersregels houden bv.

Zo stond ik ooit al een flinke tijd in de file en vond mezelf ineens naast de auto, om verhaal te willen gaan halen bij een idioot die lekker over de vluchtstrook vloog.
Pas toen vrouwlief opmerkte dat ik geen vechtersbaas ben en de auto ongeveer 30x sneller was dan ik, kwam bij mij het besef terug.....stapte weer in en ging ik weer braaf zitten.
Stel je voor dat ik achter het stuur had gezeten.

Nee de fiets en trein(die straks duurder is dan de auto) daartoe heb ik mezelf veroordeelt.....en dat is wel goed zo.

On Topic:

De trekhaak is zojuist geleverd......mooi compleet setje!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Ridley

Forumguru
Ach we hebben ook leden hier die geen auto hebben, dus waarom niet? Welkom en de pispaal hier op het forum heette Jasper geloof ik, maar die zit al een tijd aan het Gardameer :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan