Even voorstellen.

Jim1880

Nieuw lid
Hey iedereen,

Ik wil me hier even voorstellen.
Ik heb juist met pijn in het hart mijn mercedes C200 cdi sedan ingeruild voor een superb 2.0 TDI comdi.
Ik had deze sedan pas sinds januari en omdat de dochters geen kinderwagen meer nodig hadden was deze groot genoeg.
Nu is bij een van de dochters een ziekte vastgesteld waardoor ze afhankelijk van een rolstoel zal worden.
Ik moest dus op zoek naar een ruimere wagen waar deze perfect in past en waar je dan nog over een comfortabel wagen beschikt waar ook nog eens de achter instap makkelijk is.
Daar mijn broer al een superb combi heeft wist ik meteen wat ik wou!
Dinsdag kan ik hem afhalen en ik hoop dat ik er evenveel rijplezier aan kan beleven als aan de benz.
Mvg
Jim
 

Joske

Forumguru
Welkom Jim!

Het is wel een beetje jammer dat je net door deze omstandigheden bij een Škoda terecht komt..

Waar heb je je SuperB gehaald? (bouwjaar, uitvoering?) Gaat ie door dealer onderhouden worden?

Alleszins, als je nog vragen hebt, dit forum is de geschikte vraagbaak alleszins! ;)
 

Jim1880

Nieuw lid
Hey Joske,

Idd jammer dat het op deze manier moet gebeuren maar de wagen heeft in het verleden ook al eens tot de mogelijkheden behoord.
Toen vond ik hem iets te groot voor ons.
Ik heb hem gekocht bij VAB te Zwijndrecht ( België ).
Het is een 2.0 TDI dsg 140pk met 41.000km antraciet grijs.
Daar stond hem beschreven als comfort uitvoering maar ik ben er nu achter dat dit niet bestaat :)
Hij heeft zwart leder bekleding met achterbankverwarming en 18 duims velgen.
Ik zal dra wat foto's plaatsen.
Mvg
Jim
 

Joske

Forumguru
Mooie configuratie :thumbsup: !

Die 2.0TDI is alvast een plezier om te rijden ;)

Zwijndrecht? (of woon je daar niet?) Alweer iemand die wat dichter bij me woont van het forum :D
 

ertromp

Forumguru
Welkom hier. Inderdaad vervelende oorzaak om tot deze beslissing te moeten overgaan.
Maar je krijgt er hopelijk een hoop rijplezier voor terug en betreffende ruimte is er bijna geen enkele andere auto die de Superb kan overtreffen.
 

CDK

Forumguru
Welkom Jim,
Spijtig van de omstandigheden, maar toch gefeliciteerd met je nieuwe bolide!

Greetz Corné
 

Blacky

Forumguru
Welkom op het gezellige forum Jim. Ondanks je omstandigheden wens ik je veel veilige en plezierige kilometers in je Superb :bloemen:
 

Jim1880

Nieuw lid
Thanks allemaal,
Ik kreeg net deze middag telefoon dat ik hem kon afhalen ipv dinsdag.
Korte pijn dus maar! :)
Heb er een leuke rit opzitten en hij bevalt prima!
Ik had hem zeker niet zo vlotjes verwacht :)
Ik moet ook toegeven dat de DSG 6 soepeler schakelt dan mercedes hun nieuwe 7 trapsautomaat!
De superb heeft iets meer last van windgeluid bij hoge snelheid maar het was niet storend.
De familie is er blij mee dus dit is al een goed begin :)
Grtz
Jim
 

Cordoba

Forumguru
Trieste reden om Skoda te gaan ('moeten') rijden, maar welkom hier en veel plezier met de Superb toegewenst.
(ik woon bij de Nederlandse A12, jij dus bij de Belgische A12)
 

TooTall

Forumguru
Welkom en leuk je eens te ontmoeten Jim, al was het jammer van de omstandigheden :-) Tot ziens alleszins en veel plezier met je Skoda!
 

west rain

Actief lid
Mooie auto! Daar ga je veel plezier aan beleven. Heb zelf weer een brilliant zilver sc2 besteld, ook zwart leer bekleding.

Ben benieuwd naar een mooie foto :-)
 
Bovenaan Onderaan