Even voorstellen

Cordoba

Forumguru
V50 vind ik de binnenmaten echt klein t.o.v. de buitenmaten, maar ook de S60 heeft een hele krappe kofferbak. Ooit voor de directeur wat kratten in zijn S60 moeten laden. Met heel veel pijn en moeite gingen de 3 kratten erin, ik reed toen zelf een veel kleinere Cordoba (sedan), waar ik zo 6 identieke kratten in kwijt kon en eventueel de inhoud van een 7e krat nog in de verloren hoeken wegstoppen (gewoon in de kofferbak, zonder de achterbank plat te leggen)
 

Chrisiewizzie

Forumguru
@Blacky: voorlopig niet echt. Alleen volgende week de Stream MP3 van mijn schoonvader inbouwen ipv de oude Stream. Daarnaast wil ik nog een passieve Brodit houder voor een iPhone. Zoals hij (of zij?) nu is, is het helemaal zoals ik wil.

@Cordoba: ik ken van vroeger de 340, 240, 440, 850 GLT, S60 en nu de V50. Die laatste 2 hebben heel weinig ruimte voor achterpassagiers en een hele kleine kofferbak inderdaad. Daarnaast zijn 2,5 liter vijfcilinders erg leuk, maar qua brandstofkosten niet meer mijn ding. Mijn vader was altijd verbaasd dat ik met mijn Avensissen diesel zoveel kwijt kon en ook nog eens 1000 km op een tank reed. Dat gaat deze O2 natuurlijk niet halen, maar voor een 2.0 kan hij erg zuinig zijn zag ik al op de snelweg (100 op de A2 met CC).
 

Chrisiewizzie

Forumguru
Ik ben trouwens al de hele avond het instructieboekje aan het doorlezen. Je zou bijna een examen moeten gaan afleggen om in deze auto te mogen rijden! Wel leuk hoor, anders had ik naar Haarlem Jazz moeten gaan...;)
 

Chrisiewizzie

Forumguru
Vanmiddag o.b.v. info van dit forum nieuwe logo's voor motorkap en achterklep besteld en die kan ik morgen al bij de dealer ophalen. Morgen gelijk even lospeuteren en de nieuwe erop zetten.

Vandaag nog even een rondje Zandvoort, Bloemendaal, Bollenstreek, Haarlem gereden. Onderin is de 2.0 FSI niet de sterkste, maar wat een heerlijk stille en soepele motor is het toch. Als je doortrapt, wil de O2 best vooruit!
 
Bovenaan Onderaan