Even voorstellen

R.Heikamp

Forumguru
Ik ben Robin kom uit veenendaal ben 20 jaar oud en rij sinds een week rond in een Skoda Fabia (comfort) Sedan 1.4MPI (rode I) in de kleur diamond silver metallic

Staat op 143333 KM en is voorzien van redelijk wat luxe:
climate control
Cruise control
boordcomputer
elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
mistlampen voor
hoogte verstel bare stoel
gekoelde dashboardkastjes 2 stuks
etc.

wilt u meer weten vraag het gerust;)

ps hier de link van Autoweek review klik!
 

Bijlagen

  • 603005_574352605950332_867858897_n.jpg
    603005_574352605950332_867858897_n.jpg
    144,1 KB · Weergaven: 29

Joske

Forumguru
Welkom Robin! Bedankt voor je introductie met bijhorende foto! :thumbsup:
Veel plezier op het forum ;)
 

Pendragon

Forumguru
Welkom op het Skoda forum Robin. Leuke auto, zeker om mee te beginnen als je nog zo jong bent! De Sedan zie je niet zo vaak. Veel plezier met je Skoda en veel veilige kilometers!
 

CDK

Forumguru
van harte welkom Robin, veel plezier met je Fabia én natuurlijk ook hier op dit mooie forum toegewenst!

greetz Corné
 

Blacky

Forumguru
Hoi Robin. Welkom op het gezellige en leerrijke forum. Zo'n sedan ie je niet al te vaak, ben er zelf pas een paar tegen gekomen.
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Robin, origineel Nederlandse auto, of gebruikt ingevoerd? De sedan zie je namelijk weinig in NL, toen ik een jaar of 7 terug aan het rondkijken was, voor een opvolger voor mijn Cordoba, en een Fabia sedan (occasion) opperde bij een dealer, was het antwoord: vergeet het maar, de kans dat je die vind is heel klein, hij had er ook niet één verkocht, en ik geloof dat er het jaar ervoor iets van 10 verkocht waren in NL.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb destijds (begin 2002) o.a. in een demo-sedan proefgereden. Stond al vast dat ik voor de combi zou gaan, maar het ging even om het verschil in rijden tussen de 1.4 8- of 16-klepper.
(Het is toen de 8-klepper geworden; die 16-klepper reed me veel te nerveus, moest continue in de toeren worden gejaagd en daar hou ik niet zo van.)
 

R.Heikamp

Forumguru
@Cordoba ja het is een origineel Nederlandse auto, door de eerste eigenaar gekocht bij Marsman in Deventer.
en begin vorige maand heeft Ab mulder in Zutphen de auto ingeruild van de eerste eigenaar. ik ben dus de 2de eigenaar tevens is de auto dealeronderhouden.

zie bijlage voor meer info over de auto
 

Bijlagen

  • Voertuigdossier_96-HN-XP_0308201348.pdf
    420,4 KB · Weergaven: 10

Cordoba

Forumguru
OK, ik vroeg het me gewoon af Robin, omdat je ze weinig ziet in NL. Dealer-onderhouden heeft als voordeel dat je mobiliteitsgarantie hebt, maar verder kan het ook een nadeel zijn. Bij Ab Mulder heb ik het idee dat het wel goed zit, en Marsman ken ik helemaal niet, maar hier in de randstad weet ik ook dealers waar een fiets nog te ingewikkeld is voor de 'monteurs'.
 
Bovenaan Onderaan