Even voorstellen

Ben al een paar weken lid van het forum, maar nog geen tijd gehad mijzelf voor te stellen.

Kevin, 27 jaar, getrouwd en vader van (bijna) 2 kinderen (tweede is op komst). Ik mocht een nieuwe leaseauto uitzoeken en na een beetje rondkijken gekozen voor de OCIII Combi. Helaas kwam die niet met 14% bijtelling, dus na goed overleg met dealer en mijn vrouw gekozen voor een Hatchback.

De nieuwe aanwinst heeft de volgende specificaties:
O3 HB 1.6 Greenline businessline.
Kleur: denim blue.
Opties: functie pakket, licht pakket, safety pakket, technology pakket, Dab, Columbus navigatie incl maxidot kleur, ruitenwisser, drive setup, lange assist en sunset.

Gezien het hoeveelheid opties zal het nog wel even duren voordat hij komt, maar we hebben goede hoop.

Als-ie is afgeleverd volgen er uiteraard foto's
 

Blacky

Forumguru
Hallo Kevin. Welkom op het gezellige forum. Alvast gefeliciteerd met de keuze die je gemaakt hebt. Wanneer word de 2e verwacht? :bloemen: Spannende tijden.
 

CDK

Forumguru
Hoi Kevin, welkom en gefeliciteerd met de aankoop van je O3, leuke opties trouwens! je zal nog wel even geduld moeten hebben, maar des te langer duurt de voorpret :)

greetz Corné
 

Joske

Forumguru
Welkom Kevin! Nog maar de intentie van foto's te posten juich ik al toe ;). Veel plezier op ons forum!
 
Dank voor het warme welkom. De 2e wordt eind november verwacht, eigenlijk net zoals onze skoda ;) (hopen dat mijn werkgever even alles goedkeurd deze week).
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Kevin. Overigens bij het lezen van je nickname, dacht ik wel even, ' wat is dat nou, een mankevin, een mankepoot ken ik wel'. Ik las je nick als 'dutch-manke-vin' en niet als 'dutch-man-kevin'. :sterretjes:
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Welkom Kevin op dit forum, dat je maar veel plezier van de O3 mag hebben, en nog meer van je 2de kind die op komst is. Dan heb je die O3 wel nodig om alles mee te kunnen nemen
 
Bovenaan Onderaan