Even voorstellen

Thorgal

Forumguru
Hallo (aankomende) skoda rijders,

Momenteel rij ik een VW passat variant maar heb inmiddels een Octavia Combi in bestelling staan.
De bestelling is eind mei gedaan en de verwachting was eerst eind augustus / begin september.
Vanaf dat ik weet dat ik de Combi wil gaan leasen volg ik dit forum.
Vandaar dat ik er achter kwam dat het drie spaaks stuurwiel niet standaard is (wat je bijna zou gaan denken als je alle foto's ziet) maar onderdeel is van een pakket.
Dit heb ik met mijn dealer besproken en idd een extra pakket moest worden besteld... gevolg was alleen dat de verwachtte leverdatum meteen verschoof naar eind september.

Nu heb ik ook begrepen (meen van CoesDoes) dat Platin Grey voor het laatst 1/2 september geproduceerd gaat worden dus hoop dat het niet verder gaat schuiven.

Na een tijd gekeken te hebben, toch maar een account aangemaakt en voorstellen zodat ik ook mijn ervaringen en vragen kan delen en stellen .
 

Thorgal

Forumguru
Bedankt Dennis. Jij nog bedankt voor de foto's van de platin grey die je had gepost. Gaf mij een goed (en leuk!) beeld van wat me nog te wachten staat.
Succes de komende weken met wachten tot alles is ingebouwd.
 

CDK

Forumguru
welkom hier en alvast veel plezier toegewenst met je nieuwe bolide, tzt zijn foto's meer dan welkom.

greetz Corné
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Dank je thorgal, kan je wel verzekeren dat wachten dan lang duurt. Zeker omdat je al in je auto gezeten en ook nog een stukje gereden hebt.
 

ertromp

Forumguru
Welkom hier!
En ja dat wachten is afgrijselijk.
Post wat foto's als je de auto hebt en deel je ervaringen
 

Thorgal

Forumguru
Welkom hier!
En ja dat wachten is afgrijselijk.
Post wat foto's als je de auto hebt en deel je ervaringen


Dat zal ik zeker gaan doen maar denk dat ik eerst nog heel wat foto's van anderen mag gaan bewonderen :rolleyes:
Mijn Passat bevalt nog prima maar ik zit nu al wel steeds te denken aan wat er straks anders / meer aanwezig is.
 

ertromp

Forumguru
Wellicht straks een post maken met je ervaringen met de Skoda tov de Passat. Ik ben benieuwd
 

Hendrik5E

Senior Member
Welkom Thorgal!! Ben ook erg benieuwd of je verschil merkt bij deze 2 auto's...ik merkte er weinig van. Denk dat dat een compliment is voor Skoda!
 

Thorgal

Forumguru
Welkom Thorgal!! Ben ook erg benieuwd of je verschil merkt bij deze 2 auto's...ik merkte er weinig van. Denk dat dat een compliment is voor Skoda!
Ik zal met alle plezier (hoop ik) mijn ervaringen delen. Op dit moment hebt ik echter te maken met de lange levertijden dus het is nu alleen nog maar plaatjes kijken ;)
De proefrit liet al merken dat de octavia 1.4 net zo vlot reageerde als mij huidige 1.8, en Tsja als je het niet jezelf doet, doe het dan voor de natuur ( en de bijtelling natuurlijk)
 

Blacky

Forumguru
Welkom op het gezellige forum. En nu maar wachten !! Je hebt in ieder geval een mooie Octavia besteld. Heb destijds 7 maanden op mijn Passat moeten wachten. Wij zijn toen in de VW-fabriek in Emden wezen kijken en onze auto werd die dag dat wij er waren in de avond ploeg gemaakt.
 

Thorgal

Forumguru
Welkom op het gezellige forum. En nu maar wachten !! Je hebt in ieder geval een mooie Octavia besteld. Heb destijds 7 maanden op mijn Passat moeten wachten. Wij zijn toen in de VW-fabriek in Emden wezen kijken en onze auto werd die dag dat wij er waren in de avond ploeg gemaakt.
Bedankt, 2 keer :-)
Dat lijkt me wel heel gaaf om mee te maken.
Volgens mij heb ik helemaal niet zo lang moeten wachten, 3 maanden hooguit.
Merk dat het inderdaad wel leeft dit forum, leuk om te volgen.
 
Bovenaan Onderaan