Even voorstellen

Mijn naam is Jan uit Hilversum. Ben nog geen Skodarijder, want als alles goed loopt krijg ik komende week pas mijn nieuwe Yeti Elegance 1.2 DSG Storm Blue. Hiervoor een Subaru Forester gereden, 13 jaar lang. Ben "blind" op de vele positieve recensies afgegaan en heb daarom zelfs geen proefrit gereden! Des te spannender, ben dus heel erg benieuwd hoe ie gaat bevallen en hoop op nuttige suggesties en leuke contacten via dit forum... :smirk:

Welkom! Ik heb mijn Skoda ook zonder proefrit gekocht, puur op de reviews op internet. Dat is me goed bevallen!

Als je je auto hebt ben ik benieuwd naar de foto's :) Ik vind Storm Blue een bijzonder mooie kleur, ben benieuwd hoe dat op je Yeti staat!

yeti.jpg
Daar is ie dan! Heb 'm nog net voor kerst op kunnen halen.
Rijdt heerlijk(DSG) en is lekker stil.
Wel even wennen aan de vele functies en mogelijkheden. Electrisch verstelbare stoel is heel handig wegens verschillend postuur dan mijn echtgenote. Automatische verlichting ook supermakkelijk, evenals de klimaatregeling. Verwijderbare trekhaak is in een handomdraai aangebracht en verwijderd.
O.a. nog even uitzoeken hoe ik in de Amundsen het geluid van de Navigatie boven dat van de radio uit kan laten komen. Misschien met een geluids-preset van het volume van de Navigatie die dan een stuk hoger staat dan de radio.
Vroeg me verder af waar de micro van de handsfree telefoonfunctie zit. Enig speurwerk op het web toonde dat die vermoedelijk bij de bediening van de binnenverlichting boven de spiegel zit.
Hier gaan we jaren van genieten, dat voel ik nu al!:winkie:

proficiat met uw Yeti;

Ik heb gemerkt bij de Amundsen dat tijdens de instructies dat hij geeft, je gewoon de volumeknop hoger moet draaien.

Ja @wenso, maar helaas wordt het radiovolume dan ook harder en is de navigatiestem moeilijk te verstaan... ;)

@wenso: Was toch een goede tip van U: gewoon volume omhoog draaien terwijl de navigatiestem spreekt, dan gaat het radiovolume niet mee. Bedankt! :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan