Even voorstellen...

J126R

Lid
Hoi,

ik ben nieuw hier op het forum en zou mij graag even willen voorstellen, ik ben woonachtig te limburg (België), ben 25 jaar "oud". Rij momenteel met een VW Polo 9n3 (1.9TDI, 100pk) van 2008 en verwacht midden juli een SKODA Superb Combi...:laugh: Deze is pas besteld op 11JUN2012 dus volgens mij wel snel geleverd (Volgens dealer eerst levertijd september maar achteraf mail gekregen dat hij ingepland staat om te maken in week 26, volgende week dus...:shocked: zodat hij (na 2weken transport) afgeleverd zou kunnen worden). Vriendin gaat dan met de polo rijden en ik met de superb :yeah:!!! Het gaat om volgende uitvoering:

Skoda Superb Combi Versie ELEGANCE
CRTDI 2.0L 103kw-140pk DPF, 6 Versnellingen
Platin grey metallic met VENUS 17" velgen en leder Glamour Onyx (zwart) leder
Pack elegance COLUMBUS
Panoramisch open dak
Soundsystem 10LS
Mirage afwerking

Het wachten duurt lang maar op dit forum kan ik mij al verder verdiepen in de wagen...

Groeten!

skodaboy

Forumguru
welkom hier,weer een landgenoot erbij...
hier op het gezellige forum ga jij je wel 'snel' thuis voelen denk ik...

grts..

Welkom op het forum, heb ongeveer dezelfde wagen, zal je je niet beklagen. Mooie overstap van een polo naar een superb.

theike

Nieuw lid
Hee, Uit Nirpelt.

Ik heb soortgelijk in bestelling. Wel met 4x4 en ietwat andere opties. Eind april besteld. Wagen is vandaag afgeleverd bij de dealer, papieren komen nog voor het weekend. Ik hoop dat ik hem begin volgende week kan rijden. Ik dacht dat dat snel was!

Ik wens ons veel fijn en veilig rijplezier!

Theike

theike

Nieuw lid
Mijn dealer vertelde mij gisteren dat alle superbs sneller dan normaal geleverd worden. Als je geen kritische optie (beperkte leveringen) hebt, is binnen een maand tegenwoordig goed mogelijk!

Kensel

Forumguru
Zou mooi zijn dat je de auto al zo snel binnenkrijgt.
Is een mooie wagen als ik het zo lees.

Succes nog met wachten en alvast veel plezier!

Kensel

Forumguru
Jeeej! Nu komen de vervelendste dagen, wachten tot je echt kan gaan.. En dat terwijl de auto als het ware al klaar staat..
Succes en alvast heel veel plezier!

mauricemauzzz

Actief lid
Zo zo, da's inderdaad een mooie overstap, van een Polo(-tje) naar een Superb...
Volgens mij is de kofferbakruimte van de Superb even groot als de totale binnenruimte van de Polo :grin: haha.

In ieder geval veel rijplezier met de nieuwe aanwinst...!

Bovenaan Onderaan