Even voorstellen

jadijkstra2000

Forumguru
Ik heb nog geen Skoda, maar die komt er aan, over 2 weken kan ik hem ophalen als het goed is :)

Mijn naam is Johan Dijkstra en kom uit Oosterhesselen.
Op dit moment rij ik in een Peugeot 107 als voorloopauto op de bestelde Skoda Octavia Ambition Businessline.

Mijn vorige (en nog steeds huidige) auto is een VW Passat 1.8T uit 2002, hele fijne wagen!
Daarvoor een VW Passat 1.8T uit 1999, en daarvoor een Mazda 626 uit '95 en daarvoor een Mazda 626 2.2i uit 1990 en mijn eerste auto was een Mazda 323 uit '84 :tongue:


Omdat ik zakelijk veel kilometers vreet kan ik kiezen voor lease, en na verschillende proefritten in toyota, ford, seat, renault kwam ik toch uiteindelijk keer op keer terug op de Skoda Octavia. Lijkt het meest op m'n passat :) En natuurlijk met wat meer features.
Rijcomfort lijkt ook het meest op m'n Passat... aangezien ik goed comfort belangrijk vind voor mn rug en nek, durfde ik ook de overstap naar een Franse auto niet te maken :tongue:
Ik kan niet wachten tot de auto geleverd wordt en dat ik er heeeel veeel kilometers mee kan maken :tongue:

Eerste opties die ik eigenlijk verandert wil zien zijn de needle sweep en CH/LH functie en bochtrijverlichting mocht dat er allemaal niet standaard op zitten :tongue:

Het enige wat ik ga missen zijn de elektrische ramen achter, niet dat ik ze gebruik, maar ik ben gek op knopjes :)

Verder rijdt ik motor, heb een Honda VFR750, maar rij te weinig :)
Ik hoop veel plezier te hebben op dit forum, net als de tijd op vwpassat.nl (waar ik uiteraard ook lid op blijf :tongue:)

Weetjes, tips en andere leuke (nieuwe) dingen over de O2 hoor ik graag :)
 
Bovenaan Onderaan