even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en bezoek het regematig nadat wij begin juni een Fabia GL bestelden. A.s. maandag kunnen wij 'm ophalen bij Rotor in Heerlen. Ben benieuwd hoe Skoda bevalt na jaren Ford. Heb er alle vertrouwen als ik zo de ervaringen hier en op autoweek.nl/myreview lees.

Onze Greenline is aqua blue metallic een paar opties: Sunset, armsteun en dakrails
 
Hallo allemaal, afgelopen zaterdag konden wij onze Greenline al ophalen! Prima aflevering door onze dealer. Nu zo'n 300 km gereden en de GL bevalt prima, wij vinden het een hele leuke auto. Veel auto voor het geld vind ik. Wel even wennen aan de trekkracht onder 2000 toeren maar daarboven is het meer dan voldoende, gemiddeld verbruik is al minder dan 6 liter. Qua afwerking en materialen lijkt het net wat beter dan de Focus SW uit 2003. Weet niet hoe jullie ervaring is maar de skoda dealer gaf een prima inruilprijs, overigens ook bij Dacia (op een Duster). Snap eigenlijk niet dat Ford veel minder kon/wilde geven op een nieuwe Focus SW,wij waren best tevreden over Ford en de dealer (12 jaar klant geweest) maar het verschil was voor ons als particulier te groot.
 
Bovenaan Onderaan