Even voorstellen: Wiltox (Fabia II)

wiltox

Nieuw lid
Even voorstellen daar dat meestal gewaardeerd wordt.
Ben Robbert 28 jaar en werkzaam in de automatisering.

Sinds vorige week de nieuwe Fabia Ambition Combi 1.2TSI 77kw silver metallic gekregen.
De eerste 1000km zit erop en bevalt best, zoals verwacht. En de kofferbak is een stuk groter dan de auto van hiervoor dat is geweldig.
Als extra's sunset, MDI, Middenarmsteun

Moet nu nog mijn telefoon tbv navi aansluiten op de radio dus hoop hier antwoorden op te vinden, en mischien kan ik op later tijdstip iemand anders wer ergens mee helpen.



groet.
 

wiltox

Nieuw lid
Dank voor het welkom,

Nee geen af fabriek carkit had ik achteraf moeten doen..... nu een andere oplossing zoeken.

Ik wilde eigenlijk een cradle kopen voor mijn iphone en dan op de 12v socket en aux aansluiten echter de 12v staat er continu op dus die vlieger gaat niet op.
Dus was ik van plan om MDI kabel (wel geschakeld) voor iphone te kopen met cradle, maar wat ik nu uit diverse topics begrijp is dat dan de gui van de iphone uitgeschakeld wordt en geluid niet afspeelt. Dit moet ik zien te bevesitigen ontkrachtigen daar dit essentieel is.
Als MDI idd gui uitschakeld en geluid niet doorgeeft moet ik het plaatsen van bypass zekeringhouder overwegen ten behoeve van een geschakelde plus zodat het eerste idee doorgang kan vinden.

Of iemand anders moet nog een idee hebben waar ik nu voorbij ren.

groet
 

Ronbe

Senior Member
Welkom op dit forum, weer eens een tsi rijder erbij !
Veel fijne en veilige kilometers gewenst.
 
Bovenaan Onderaan