Even voorstellen van 1.2 naar 1.4 tsi

Gigs

Lid
IMG_0757.JPG IMG_0758.JPG Na negen jaar 1.2 yeti schakel overgestapt naar een 1.4 dsg.
In januari 2010 kocht ik mijn yeti 1.2 . tot tevredenheid van het hele gezin incl. Gijs de hond die voldoende ruimte heeft achter de achterbank. We hebben 117.000 km mee gereden zonder echte problemen maar door aanschaf van een caravan van 1050 kg motorisch net wat aan de ligte kant. Was al een tijdje aan het rondkijken op verschillende site's na een zwaardere yeti en liefst een automaat vanwege ouderdoms gebreken, bleek afgelopen week dat er bij mijn dealer Reinwoud in Rotterdam waar ook mijn eerste sneeuwman vandaan kwam er ééntje te koop stond van 2017 met erg weinig kilometers.
Oké voor de buren is het net of ik mijn auto te warm gewassen heb, van bruin naar wit, maar ik ben enorm tevreden met onze nieuwe aanwinst. Voor onze leeftijd 70+ is het een perfecte auto, we springen er zo in enkel gasgeven en remmen en mag 1300 kg trekken, meer hoeft ook niet.

Vriendelijke groet Leo
 

CDK

Forumguru
Welkom Leo en veel plezierige en probleemloze ritten met de nieuwe aanwinst toegewenst!
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigs

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom Leo. Ideaal die hondenbak. Wij hadden er jarenlang 2 en soms zelfs 3 honden in. Fijne auto die Yeti.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigs

Gigs

Lid
Welkom en gefeliciteerd. Toch blijf ik stiekum het "oude" model met die ronde lampjes meer uitstraling hebben.....
Als ik heel eerlijk ben..... ik ben het met je eens.
Maar ik had één van de eerste aflevering in januari 2010, maar nu ik in deze rij vindt ik wel dat deze wagen toch wat meer confertabeler is. Hij is ook zo goed als nieuw met 7600 op de km- teller dat kan ook mee spelen. Ben er in iedergeval ontzettend blij mee.
 
Bovenaan Onderaan