Even voorstellen, uit België

Tom RS

Forumguru
Hallo, even voorstellen hier vanuit België (daar is er niet echt een actief forum).
Mijn naam is Tom Vanlimbergen, woonachtig in Mol (vlakbij de grens).
Ik ben net terug van de dealer en heb er een nieuwe Octavia Combi Rs Tdi in race blue besteld. Verwachte levering is half oktober.
Ik ben een 39 jarige autoliefhebber in hart en nieren en heb al verscheidene auto's achter de rug, vroeger veelal Peugeots Gti, de vorige was echter een Seat Leon fr tdi van 2009. Ik koop elke 4 jaar een nieuwe auto en was van plan om een nieuwe Leon aan te schaffen omdat die auto mij geweldig bevallen is. Het nieuwe model kon mij echter niet bekoren, terwijl de Octavia dat wel kon. Zo snel als het mogelijk was dus de Rs besteld (eerste in België wist de dealer mij te zeggen) en nu maar aftellen tot oktober.
Verder kan ik nog zeggen dat ik ook een Peugeot 205 Rallye mi16 in de garage heb staan als hobbyauto en dat is zowat alles dat ik op automobiel gebied kan meegeven.
Van zodra de Octavia geleverd wordt zal ik natuurlijk niet nalaten om enkele foto's te posten.

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom Tom, gefeliciteerd met de aanschaf van je prachtige O3 RS TDI, sterkte met wachten en veel voorpret toegewenst, we zien de foto's graag verschijnen van zodra je de auto in bezit hebt :jaja:

greetz Corné

Rem82sch

Senior Member
Welkom hier op het Forum,
En zoals @Cordoba al zei, dit forum wordt door meerdere Belgen vertegenwoordigd.
Ik heb inderdaad persoonlijk van @Luke gehoord dat er geen goed Skoda Forum in België aanwezig is.
Nu aftellen dat je nieuwe ride geleverd wordt.

ertromp

Forumguru
Welkom hier! Je hebt een mooie auto bestelt. Is de droom van menig Octavia rijder zo'n RS :D
En inderdaad post wat foto's tzt en ik ben benieuwd hoe de auto gaat bevallen.

Rallye

Forumguru
Lijkt een mooie auto te worden, Tom! Welke extra's heb je besteld?

Zo'n 205 is ook leuk trouwens. Daarvan zou een foto ook leuk zijn.

Laatst bewerkt:

Luke

Forumguru
Welkom Tom, je zal hier veel info en ook fijne en behulpzame medeforummers vinden. Kom zelf ook uit Limburg. Kanten van Lummen.
Half oktober is nog eventjes wachten, hé... Ben heel erg benieuwd naar de foto's dan. Ik zie binnen enkele jaren de Octavia 3 combi wel zitten als vervanging van mijn Octavia 2 combi.
Alvast veel plezier ermee! :yeehaa:

Joske

Forumguru
Welkom Tom,

alweer een Vlaming erbij ;)
ik vermoed dat je een vrij uniek exemplaar zult rijden hier bij ons :jaja:

Zephir

Lid
Proficiat! Een RS combi is echt een fantastische auto. Ik heb nu 32k km gedaan met mijn O2 RS TSI (met de GTI MK6 motor) en ik koop die zo opnieuw... Ik denk dat de stoelen in de nieuwe O3 fantastisch gaan zitten! Ben wel benieuwd...

blokart

Senior Member
Al geleverd?
Heb net RS TDI DSG laten bestellen en vrees dat het levering in feb- maart gaat worden?

Bovenaan Onderaan