Even voorstellen: Rogier

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum want ik neem een Skoda Octavia 3 Combi 1.2 TSI Greentech Ambition (van eind 2013) over van mijn moeder.
Ik vind het een mooie, grote en prettige auto. Maar de uitvoering is in een aantal opzichten erg basic. Dus hoop hier ook nog wat te leren van hoe ik dit eventueel wat aan zou kunnen passen.
Ik ben zelf ICT-er van beroep en dus wel een beetje technisch en doe ook graag kleinere klusjes. Heb echter nog weinig ervaring met klussen aan auto's, maar vind het toch leuk om soms te zien wat ik zelf kan doen. Houd wel van beetje uitdaging, maar tegelijkertijd moet het wel reëel blijven en is de tijd vaak ook enigszins beperkt.
Groeten,
Rogier

Cordoba

Forumguru
Welkom Rogier, en wat het aanpassen betreft: gewoon klein beginnen, zodat je de auto beter leert kennen, en al doende wat kennis en vaardigheid opdoet. Je hoeft niet alle aanpassingen in één keer te doen, neem er je tijd voor, liever goed in stappen dan in één keer alles half. In het linkje van mijn handtekening, kun je ook zien wat ik in de loop der jaren met mijn vorige Fabia allemaal heb gedaan (om een idee te krijgen wat er kan).

Mijn advies: maak een topic in 'Mijn auto', geef aan wat de huidige stand van zaken is, en wat je zou willen aanpassen, en hou je veranderingen daar bij. Dat is ook heel leuk om later terug te kijken, wat er allemaal aangepast is.

Hakar

Donateur
Welkom Rogier.
Veel plezier met je Octa 3.
Neem een paar dagen vrij, stort je op het lezen van dit forum, en stel voor jezelf vast wat je allemaal wilt gaan wijzigen.

Bovenaan Onderaan