Even voorstellen - Roel

roeldewinter

Actief lid
Hallo,

ik ben Roel, woon in Deventer, getrouwd en 3 tieners.

Ik rijd zo'n 55000 km per jaar waarvan het overgrote deel voor de werkgever. Dat doe ik nu in een Passat Variant. Mijn werkgever stapt over op lease, dus ik mag / moet een nieuwe uitzoeken. De Passat bevalt me prima maar z'n prijs (en de bijtelling van 25% zijn niet mis. Met 3 studerende tieners is elk tientje in de maand extra bijzonder welkom dus maar eens rond kijken wat er nog meer is. Van mijn werkgever mag ik alles kiezen, als het maar uit de VAG-familie komt. Dat maakt de weg vrij voor een beter alternatief :-)

Vanmiddag (ja, tweede Paasdag, ik was niet de enige trouwens) de Skoda dealer bezocht en de Octavia bekeken. Ik denk dat ik om ben :-)
 

Erik_NL

Forumguru
jaren geleden: Bolwerkshof, tussen IJssel en Steenen Kamer ... geweldige plek
Colmschate was net in aanbouw
 

Wild Chocolate

Senior Member
Je mag alles kiezen uit de VAG-stal? Dan zou ik nog even wachten tot van de zomer de Octavia III RS uitkomt! Heeft je werkgever nog mazzel dat je niet bij de Audi dealer bent binnengelopen :)

Welkom op het forum.
 

roeldewinter

Actief lid
Yep, alles uit de vag groep maar geen suv, cabrio of sportauto... En natuurlijk binnen een bepaald budget.

Audi ben ik zeker wel geweest, A4 is te klein, ik heb een ruime kofferbak nodig. Bovendien zitten er ook wel eens mensen achterin, dat is bij een A4 geen pretje. De meest luxe 20% Octavia is goedkoper dan de Passat waar ik nu in rijd en veel completer. 1.6 combi BL Elegance DSG op 18" velgen is de bedoeling.
 

roeldewinter

Actief lid
Gisteren nog een stukje in de DSG-uitvoering gereden, dat rijdt super!

Vandaag de specifictie ingediend bij de leasemaatschappij, voorstel ligt nu bij de wagenparkbeheerder en dat zal wel goed komen.

De auto wordt:

Oktavia Combi III
Elegance Businessline
1.6TDi
DSG
Lava Blue met zwart interieur
Golus 18" velgen
Sunset
230V aansluiting
Bagagescheidingsnet

dat moet het zijn de komende 160.000 km :-)
 

Rallye

Forumguru
Gefeliciteerd!
Ik mis in je overzicht nog een ding dat ik altijd adviseer: de verhoogde laadvloer (erg handig om losse troep te verbergen zodat het niet rammelt, en je hoeft de boodschappen niet over de tildrempel heen te hijsen).
 

roeldewinter

Actief lid
Dank!

Ik heb een combi besteld, dan is (volgens de verkoper) de kofferbakrand een stuk lager en is de laadvloer bij neergeklapte achterbank vlak. Een extra bak om mijn troep kwijt te kunnen zou wel fijn zijn, een mens verzamelt wat in zijn leven :-)
 

CDK

Forumguru
gefeliciteerd Roel en welkom op het forum! klinkt goed allemaal, heel veel (rij)plezier er mee.

greetz Corné
 

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd! Mooie configuratie zo. Daar krijg je geen spijt van en met je tiener kinderen houd je nog steeds bagageruimte over. Ik spreek uit ervaring. Dat is een O2 dus je hebt straks nog meer ruimte.
 

roeldewinter

Actief lid
Vandaag is de mijne door de leasemaatschappij besteld. Een Combi Elegance Businessline, 1.6 TDI, DSG, Driving mode assist, 18" Golus, Sunset, Functiepakket (bagagenetten, 230V, achterbanken neerklapbaar vanuit kofferruimte), Bagagepakket (Bagagescheidingsnet, variabele bagagevloer, multifunctionele bagagevloer (wat het verschil is tussen die laatste twee weet ik eigenlijk niet...), Trekhaak, Reservewiel.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
lekkere uitvoering Roel, nog steeds in Lava Bleu ?, De weg word er zometeen weer mooier op (niet de weg dan maar de auto's die erop rijden). En nu is het wachten op...
 

roeldewinter

Actief lid
Dank!

Nog steeds lavablue. Als leverdatum is door de dealer eerste week september genoemd. Nog geen ander bericht gehad.
 
Bovenaan Onderaan