Even voorstellen Project Octavia Mk.1

Octaviapower

Actief lid
Ik zou mij graag even willen voorstellen als nieuw lid van dit forum. Tevens stel ik jullie ook even voor aan mijn nieuwe aanwinst. Ik heb afgelopen maanden afgezocht naar een leuke auto die ik graag zou willen hebben om er ook wat leuks mee willen te doen. Mijn voorkeuren waren dat het een turbo moest hebben en cruisecontrol (een must als het ware), en als het uitkwam een 4x4. Ik had al een tijdje andere auto's gevolgd op internet en er wel wat van gelezen (Audi A4, MB C klasse, enzovoorts) Toen liet ik mijn oog vallen op een Skoda Octavia 4x4. Ik vond dit een auto die er degelijk uit, en met een mooi prijskaartje. Affijn na een paar weken gewacht te hebben wou ik de auto gaan bezichtigen, helaas was deze net een dag ervoor verkocht :(.
Toen heb ik nog wat verder gekeken maar bleef ik nog steeds met de Octavia in mijn gedachten, waardoor ik weer op internet heb wezen kijken en vond deze. wat me het meeste aansprak was dat de kleur wel grijs was maar niet van dat standaard grijs dus ik ben wezen gaan kijken. Na een testrit en wat gebakkelei over de prijs heb ik hem aangeschaft. Wat een auto! en die motor heerlijk soepel door de turbo. Maar zowel was het de bedoeling om hiermee wat te gaan doen een klein project ervan te maken, een auto die er wat bovenuit blinkt. Hieronder wat foto's van de auto samen met de auto van een vriend van mij.

Verder zal ik doorgaan in de tab met tuners waar ik een topic zal maken ''Project octavia Mk.1''

Bijlagen

• foto 1.jpg
    foto 1.jpg
    221,6 KB · Weergaven: 36
  • Foto 2.jpg
    Foto 2.jpg
    295,2 KB · Weergaven: 38
  • Foto 3.jpg
    Foto 3.jpg
    233,7 KB · Weergaven: 36
  • Foto 4.jpg
    Foto 4.jpg
    354 KB · Weergaven: 36
  • Foto 5.jpg
    Foto 5.jpg
    350,4 KB · Weergaven: 36
Mooie octavia hoor, zie net aan de gegevens op de RDW dat het net als de mijne een AUM versie is van de 1.8 20 VT. Standaard goed voor 150PK. Dat het lekker rijdt geloof ik graag :D ben wel benieuwd hoe dat rijdt met een alle wielen aangedreven.

Octa Collection

Forumguru
Welkom, mooie octavia die je niet vaak ziet.
Als je in de buurt woont waar je de foto's hebt gemaakt komen we elkaar vast wel een keer tegen :thumbsup:

Antera

Donateur
Mooie octavia hoor, zie net aan de gegevens op de RDW dat het net als de mijne een AUM versie is van de 1.8 20 VT. Standaard goed voor 150PK. Dat het lekker rijdt geloof ik graag :D ben wel benieuwd hoe dat rijdt met een alle wielen aangedreven.

Dat loopt lekker maar iets trager. Zwaarder en verlies in de aandrijving maar in bochten heerlijk.

Welkom op het forum mooie aankoop

Bovenaan Onderaan