Even voorstellen: onderzoek onder Superb rijders

Hallo iedereen,

Ik rijd zelf geen Škoda (momenteel alleen een fiets, trein of bus), maar ben momenteel bezig met een online onderzoek onder autobezitters.

Voor dit onderzoek ben ik op zoek naar 4 Škoda Superb rijders (de overige typen doen helaas niet mee). Voorwaarde voor deelname is dat u in de afgelopen 5 jaar moet een (destijds) nieuwe auto zijn gekocht (destijds maximaal 12 maanden oud). Daarnaast moet u zelf voor de Superb hebben gekozen..

Het ongeveer duurt ongeveer 45 minuten. Wanneer het onderzoek wordt voltooid ontvangt u een Bol.com cadeaubon t.w.v. € 40,-.

Indien u interesse heeft in deelname kunt u de intakevragenlijst openen door hier te klikken. Deze duurt slechts 5 minuten. Wanneer blijkt dat u vervolgens binnen de doelgroep valt ontvangt u van mij direct de link voor het daadwerkelijke onderzoek.

N.b.: Forumbeheer heeft mij toestemming gegeven om bovenstaand bericht te mogen plaatsen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Hallo iedereen,

Ik rijd zelf geen Škoda (momenteel alleen een fiets, trein of bus), maar ben momenteel bezig met een online onderzoek onder autobezitters.

Voor dit onderzoek ben ik op zoek naar 4 Škoda Superb rijders (de overige typen doen helaas niet mee).

Het ongeveer duurt ongeveer 45 minuten. Wanneer het onderzoek wordt voltooid ontvangt u een Bol.com cadeaubon t.w.v. € 40,-.

Indien u interesse heeft in deelname kunt u de intakevragenlijst openen door hier te klikken. Deze duurt slechts 5 minuten. Wanneer blijkt dat u vervolgens binnen de doelgroep valt ontvangt u van mij direct de link voor het daadwerkelijke onderzoek.

N.b.: Forumbeheer heeft mij toestemming gegeven om bovenstaand bericht te mogen plaatsen.

Zou je kunnen aangeven wat de doelgroep precies is? Want nu heb ik alle gegeven in moeten vullen incl email adres en krijg ik op het laatst te zien dat ik buiten de doelgroep val.

Daar ben ik niet zo van gediend om eerst alle gegevens in te moeten vullen om dat pas naderhand te horen te krijgen..

Als particulier Skoda SuperB bezitter (bouwjaar 2011) heb ik nu geen idee waarom ik niet tot je doelgroep zou horen.

Natuurlijk! Mijn excuses.

Doelgroep is de volgende:

In de afgelopen 5 jaar moet een (destijds) nieuwe auto zijn gekocht (destijds maximaal 12 maanden oud). Daarnaast moet u zelf verantwoordelijk zijn geweest voor de keuze van merk en model (in dit geval de Superb).

Overigens worden uw gegevens verder niet vastgehouden. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt om de link van het onderzoek te sturen wanneer u wel binnen de doelgroep valt.

Ik heb de doelgroep ook in het originele bericht geplaatst.

Noord26

Forumguru
Natuurlijk! Mijn excuses.

Doelgroep is de volgende:

In de afgelopen 5 jaar moet een (destijds) nieuwe auto zijn gekocht (destijds maximaal 12 maanden oud). Daarnaast moet u zelf verantwoordelijk zijn geweest voor de keuze van merk en model (in dit geval de Superb).

Overigens worden uw gegevens verder niet vastgehouden. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt om de link van het onderzoek te sturen wanneer u wel binnen de doelgroep valt.

Als mijn oom zijn gegevens in vult (krijg ik net door) en die heeft hem wel nieuw gekocht in 2011 krijgt hij ook de melding dat hij niet binnen de doelgroep valt.

?

Er is nog 1 criteria voor de doelgroep. De minimale (aanschaf)waarde van de Superb moet destijds 55.000 euro zijn geweest. Ik denk dat dit de reden is dat jullie buiten de doelgroep vallen, maar kan dat niet nakijken.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
@kevinvanzandvoort Vreemd onderzoek dan. Een SuperB kost in 99,9% van de gevallen niet meer als €55.000,- Alleen in de allerduurste uitvoering incl alle opties zal het mogelijk zijn.

De huidige nieuwste Skoda SuperB in luxe/dure uitvoering 'Style' kost ongeveer €35.000,- excl wat opties en afleveringskosten. De allerduurste L&K uitvoering zit op ongeveer €50.000,-. En aangezien daar alle mogelijk opties al zo'n beetje op zitten kom je dan rijklaar ook vrijwel niet aan de €55.000,-

Iemand die een onderzoek doet heeft wel wat voorwerk gedaan gaan wij vanuit..

Nu komt het een beetje over alsof men op zoek is naar auto's met een nog wat hoge dagwaarde om die te kunnen stelen oid; begrijp je?

Begrijp wel meteen waarom je jezelf nu hier meldt: die 55K+ SuperB eigenaren zijn er eigenlijk niet..

Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Er is nog 1 criteria voor de doelgroep. De minimale (aanschaf)waarde van de Superb moet destijds 55.000 euro zijn geweest. Ik denk dat dit de reden is dat jullie buiten de doelgroep vallen, maar kan dat niet nakijken.

Een Superb van boven de 55.000,-....... Dan ga je lang zoeken :D
Kwaliteit hoeft immers niet duur te zijn. Wellicht de eerste conclusie uit jouw onderzoek :jaja:

Dat is in ieder geval voor mij de enige reden dat ik buiten de doelgroep val.......
Ik hoor het wel als ik alsnog mee kan doen!?

Dat is dan inderdaad niet handig. Hebben ze me verkeerde informatie doorgegeven. Gelukkig zijn hier wel echte Skoda kenners! Ik ga het criterium aanpassen.

CDK

Forumguru
Ik zal straks in mijn pauze deelnemen aan het onderzoek, de aanschafwaarde van mijn Superb is ruim €63.000,- dus zou in aanmerking moeten komen voor het onderzoek.

Noord26

Forumguru
Dat moet niet de bedoeling zijn. Ik ga direct de vragenlijst nakijken!

Hej,

Ik krijg opnieuw de melding van mijn Oom dat hij halverwege de vragenlijst uit de opgegeven link opeens 'niet meer toe de doelgroep' behoort na het invullen wat automerken die hij kende?

Wat is dit voor enquête precies? Wat is het doel, waar het gaat het voor gebruikt worden?

Vreemd als je iemand wil helpen je halverwege opeens de melding krijgt dat je niet binnen de doelgroep valt.

CDK

Forumguru
enquete ingevuld, gelukkig werden de antwoorden tussentijds netjes opgeslagen, want dat waren wel heeel heeeeel veel vragen...... ;)

Bovenaan Onderaan