Even voorstellen. O2 combi 1.8 TSI

etjuh

Lid
Hallo,

Ik ben Dennis te Pas uit Ulft. Ik ben sinds gisteren in het bezit van een O2 combi 1.8 tsi ambition businessline van 2009. Bij Skoda dealer in Hengelo ov aangeschaft. Hiervoor een Alfa 159 combi gereden maar deze begon gebreken te vertonen en voor de toekomst ook wat te klein met nu al 1 baby en 2 hondjes. Ik heb eerst in een 1.4 gereden prima blok maar ik miste toch een beetje de extra power. Ik was 160pk en 360nm gewend in de alfa dus ik wou het liefst een beetje hetzelfde niveau houden. De 1.8 tsi is een heerlijk soepel blok en de octavia is aanzienlijk lichter dan de Alfa dus ik ben er helemaal blij mee. Hopelijk veel zorgeloze km's. Ik kan niet wachten tot ik vrijdag de auto kan ophalen.

20140816_130116810_iOS.jpg

CDK

Forumguru
@etjuh van harte welkom Dennis, gefeliciteerd met de aanschaf van je O2, ziet er keurig netjes uit! Heb je nog plannen met je auto, zoals verlagen of chiptuning? Als je tijd en zin hebt is het misschien leuk om op 6 september naar de meeting te komen in Nuenen? Voor info @Joske contacteren of op de link klikken in mijn onderschrift/handtekening (alleen zichtbaar op tablet of pc)

Greetz Corné

etjuh

Lid
Voorlopig geen plannen. Eerst maar eens tijdje rond rijden en mogelijk ooit een keer chiptuning. Bedankt voor de uitnodiging maar dan zijn we met het gezin op vakantie in Duitsland met de O2 uiteraard. Vuurdoop op de duitse Autobahn. Denk dat het niet zal tegenvallen :D

Bovenaan Onderaan