Even voorstellen, mijn O3 Amb.Buss.Line

robzie

Senior Member
Inmiddels plenty (kleinere)aanpassingen uitgevoerd.
Led kofferbak verlichting, Led lichten onder de buitenspiegels, dynamic knipperlichten in de spiegels, gasveren onder de motorkap, 3-spaaks stuur gemonteerd, nieuwe wielen 18", diverse kleinere prullaria in het interieur, andere pedalen, anti kras folie onder de achterklep laten plakken, Sunnyboy's gemonteerd enz. enz.
Merendeels allemaal te overziene zaken die ik zelf kon uitvoeren, op een 2-tal zaken na nml. achteruitrijcamera, daar heeft Antera me mee geholpen en een Stage 1 tuning bij VAG-techniek in Nuenen.
De meest nutteloze aanpassing misschien nog wel de My Skoda-app, fijn dat ie aangeeft dat je deuren al dan niet gesloten zijn en nog wat van die zaken, maar met name de plaatsbepaling waar je auto geparkeerd staat, wijkt geen meters maar soms wel honderden meters af, van de daadwerkelijke plaats waar ie staat......helaas.

Met alles ben ik eigenlijk wel even blij, misschien nog wel het meest met de zelf uitgevoerde kleine aanpassingen;)
 

robzie

Senior Member
Tja daar ben ik dan weer eens, inmiddels meer dan 4 jaar in mijn O3 gereden, wat heet toch zo'n 50.000km
Maar goed een totale km-stand van ca. 84.000 in natuurlijk nog steeds heeeeeel acceptabel.
Vandaag toch mijn fijne, mooie, maar inmiddels toch alweer 6.1/2-jaar "oude" O3 ingeruild op een Fiat Tipo uit 2019.
Zolang ik weet rij ik al Fiat en was de overstap/"vreemdgang" naar een Skoda zeer aangenaam.
Nooit geen problemen gehad, enkel wat nieuwe banden, nieuwe accu en een nieuwe waterpomp.
Wie weet als de Tipo weer aan inruilen toe is over een paar jaartjes, wellicht dan toch weer een Skoda.
Overigens was het heel fijn en leerzaam vertoeven op het skodaforum.
Mannen ga zo door en veel succes gewenst!
Wellicht tot snel weer.
 
Bovenaan Onderaan