Even voorstellen: Lennert

Omdat ik nieuw ben op dit forum zal ik me even voorstellen. Heb het eerste forumbericht al geplaats, maar werd op de Meet en Greet gewezen ;) dus bij deze.

Ik ben Lennert van der Stege. Woon in Zwolle en heb al jaren een Volvo 740 waar ik zelf veel aan sleutel, dus enige ervaring heb ik wel. Maar wel met een auto die als lego in elkaar zit en nauwelijks elektronica bevat. Het is een injectie, dus er zit een ecu in, maar dan heb je het wel gehad.
Afgelopen zomer een Skoda Octavia 1.6 gekocht. Vrij uitgeklede versie. Wel met airco, maar dat is de enige luxe die er op zit. Rijd/reed goed, gekocht met recent vervangen distributieriem.

Moet zeggen dat ik zelf wel wat sceptisch was van te voren. Heb eerder Volkswagen Golf gereden, en het is zeg maar mijn ding niet zo. Privé rijd ik die 740 en heb ik een 960 gereden, en dat is toch echt wel anders. maargoed, mijn vrouw wilde als tweede auto perse een Skoda, dus die kwam er. En ik moet zeggen, hij valt me niet tegen. Wat geluid betreft is het een verademing tov van die 740 ;). en wegligging en comfort is prima.

Groeten, Lennert

• Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan