Even voorstellen - Hallo

robm84

Actief lid
Ik ben Rob,

Ik lees overal dat het gewoonlijk is om jezelf voor te stellen hier, dus bij deze Hallo.

Na enkele weken rond zoeken op het internet hebben we een mooie Skoda Fabia 2 uit 2008 gevonden. Hierop ruil ik mijn uit 1999 Honda Civic in.

Ik hoop dat ik net zoveel fun en vertrouwen van de skoda krijg als ik altijd van de Honda heb gehad.

A.s. Zaterdag mag ik de Fabia ophalen, en dan op naar vele veilige kilometers.
 

CDK

Forumguru
welkom Rob,

veel plezier hier op het forum en met je nieuwe aanwinst, met Honda is niets mis dus we horen graag of je over Skoda net zo tevreden bent ;) foto's zijn welkom :)
veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!

greetz Corné
 

robm84

Actief lid
Jullie vragen ik draai.

Binnen

GroteFoto-IMFEG8RT.jpg


Buiten
GroteFoto-YTUIENIG.jpg


Het is de achterste, de voorste is van me zuster :)
 

Joske

Forumguru
Welkom! Vind het interieur wel net, hoeveel km's staan er op de teller? En welke motor ligt er in?
 

robm84

Actief lid
Er staan 95k km op de teller! Bij oplevering krijgt de auto een grote beurt en wordt de distributi vervangen! Motor is een 1.4.
 

robm84

Actief lid
Sinds zaterdag is hij echt in mij bezit.
Ik dacht dat de honda goed en luxe was.
Maar dit is toch weer een echte stap hoger. Alleen maar positief.
Over enkele weken mogen we naar zuid Frankrijk, hopen dat alles goed gaat.
 

ertromp

Forumguru
Mooie auto!
Leuk dat je gelijk foto's post.
Zijn beide Fabia's exact gelijk?
Mooie kleur ook.
Veel rijplezier toegewenst :)
 

Cordoba

Forumguru
Welkom op het forum Rob.

Zo te zien zit het verschil met de auto van je zus in de trekhaak, of is er nog meer verschil in uitrusting? Blijkbaar wel een echte 'familieauto' :D
 

robm84

Actief lid
Dat verschil van trekhaak zagen we vandaag pas eigenlijk. Ik hoog zei laag.

In het interieur zit ook wat kleine verschillen. Ik een halve klimaat control, zei een volledig automatische.
Ik heb de simpele stoelen, en zei de sport stoelen.
Dashboard is iets anders. Ik heb 2 kleine wijzers voor temp en benzine (weet iemand waarom hier verschil in zit) en bij haar zit het digitaal verwerkt.

En zo zijn er nog wel een paar kleine dingen. :)
 
Bovenaan Onderaan