johant
Senior Member
Hallo,
Ik ben Johan, momenteel rij ik nog een BMW 114i (uit de pool met gebruikte auto's), maar binnenkort mag ik een gloednieuwe Skoda Octavia bestellen
Gisteren ben ik bij de dealer geweest, en mijn voorlopige keuze is gevallen op een Octavia Combi 1.6TDI Ambition Businessline, met het pluspakket. Helaas kwam ik er ook achter dat de aanbieding voor het panoramisch schuifdak maar liep tot maart, dus ik heb wat dat betreft pech
De opties die ik mezelf heb voorgenomen (ik wil eigenlijk wel onder de €30.000 blijven):
Skoda Octavia Octavia Ambition Businessline
Pluspakket (vanwege de betere stoelen, en de Sunset zijruiten; kinderen)
Volwaardig reservewiel
Parkeersensoren voor en achter
Verwarmde voorruit
Vaste trekhaak
De kleur ben ik nog niet uit; ik vind dat Rio Red mooi, maar Cappuccino Beige staat hem ook wel erg mooi.
Mijn vragen:
- werkt de vaste trekhaak met de parkeersensoren achter? of kan ik dan beter een afneembare trekhaak nemen?
- wat doet de drive setup optie precies, en is dat de moeite waard?
- ben ik nog "onmisbare" opties vergeten?
Alvast bedankt!
Ik ben Johan, momenteel rij ik nog een BMW 114i (uit de pool met gebruikte auto's), maar binnenkort mag ik een gloednieuwe Skoda Octavia bestellen

Gisteren ben ik bij de dealer geweest, en mijn voorlopige keuze is gevallen op een Octavia Combi 1.6TDI Ambition Businessline, met het pluspakket. Helaas kwam ik er ook achter dat de aanbieding voor het panoramisch schuifdak maar liep tot maart, dus ik heb wat dat betreft pech

De opties die ik mezelf heb voorgenomen (ik wil eigenlijk wel onder de €30.000 blijven):
Skoda Octavia Octavia Ambition Businessline
Pluspakket (vanwege de betere stoelen, en de Sunset zijruiten; kinderen)
Volwaardig reservewiel
Parkeersensoren voor en achter
Verwarmde voorruit
Vaste trekhaak
De kleur ben ik nog niet uit; ik vind dat Rio Red mooi, maar Cappuccino Beige staat hem ook wel erg mooi.
Mijn vragen:
- werkt de vaste trekhaak met de parkeersensoren achter? of kan ik dan beter een afneembare trekhaak nemen?
- wat doet de drive setup optie precies, en is dat de moeite waard?
- ben ik nog "onmisbare" opties vergeten?

Alvast bedankt!