Even voorstellen en een super tevreden Yeti rijder

Anakin

Lid
Hai allen, 22 april lid geworden.
Forum naam; Anakin, ben ook een enorme fan van Starwars.

Lang op zoek geweest voor een auto met hoge instap, mijn vrouw is een ernstige rugpatient.
Het was voor haar altijd een inmense pijnlijke klus om in en uit te stappen, met onze Renault Laguna II.
Het was mijn vrouw derhalve, die mij attendeerde op een Skoda Yeti.
Uiteindelijk een bijzonder mooie Yeti aangeschaft 30 maart j.l. bij Pouw, Yeti 1.2l TSI, km stand slechts 46000, bj. 2013, kleur; Candy White, deze Yeti verkeerd daadwerkelijk in nieuwstaat !!

Geweldige fijne mooie auto, voor mij nu een echte heilige koe.

Ik had echter toch nog enkele vragen/opmerkingen m.b.t. onder andere de dagrijverlichting zodoende ben ik bij dit forum terecht gekomen.
Mijn vraag om info is inmiddels top beantwoord door ook een Yeti fan lid van dit forum, bedankt. . . . . .:giggle:
 

Anakin

Lid
Hai Tallguy, dank voor je interesse.
Xenon verlichting !? Volgens mij zijn alle lampen rondom gewone gloeilampjes.
Ik wil wel graag beginnen om de dagrijverlichting te vervangen voor LED lampen, de huidige lampjes voor de dagrijverlichting lijken op "gloeiende spijkers", Ik heb interessante LED's gezien bij "TopLEDverlichting.nl" P13W. Las van verschillende leden dat het vervangen hiervan niet zo "peice of cake" is. Even wachten op mooi droog weer. Dit wordt het 1ste projectje.
 
Bovenaan Onderaan