Even voorstellen, Arjan

ArjanHoek

Forumguru
Hallo,

Mijn naam is Arjan, 27 jaar,
Woon in de omgeving van Steenbergen.

Mijn huide auto's zijn een Seat Ibiza ST 1.2 TDI-e 2011
en een Honda Civic Ej9 1.4 2001

Ben van plan om de Honda te gaan verkopen en er een Octavia type 1 model voor terug te kopen.
We zijn afgelopen zaterdag op bezichtiging gegaan naar een 1.6 uit 2002 met 87.000 kilometer op de teller, hartstikke mooi natuurlijk.

De auto stond aan de andere kant van het land in Nijmegen, en nog op 10 minuten afstand van de eindbestemming belt de "vriendelijke" handelaar dat de auto verkocht is...:mad:

Dus ja nu maar rustig verder zoeken, voorkeur ligt wel bij een kombi.

Dat was het denk ik wel even.

Nog even 2 foto's van het huidige wagenpark.

10333350_247187635472385_6648084935880134305_o.jpg

1782446_220145718176577_715098885_o.jpg

Laatst bewerkt:

peterrapid

Forumguru
Welkom, en wel balen dat je zover moeten rijden heb om met lege handen naar huis te komen. Veel succes met de zoektocht

CDK

Forumguru
Van harte welkom hier en succes met je zoektocht naar een O2, bedankt voor het voorstellen by the way ;) :thumbsup:

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom @ArjanHoek Een speciale reden om voor een 2e combi te kiezen? Overigens een mooie kleur die 6J.:jaja:

Oops, zag net dat de Octavia waar je was gaan kijken geen combi is, foutje van mij dus.
(ad staat nog steeds op diverse autosites)

Laatst bewerkt:

ArjanHoek

Forumguru
@Cordoba

Klopt die gene waar ik het over had was inderdaad wel een hatch.
Maar kon het niet laten hem niet te bezichtigen vandaar.

Maar ja de voorkeur gaat wel uit naar een kombi, waarom weet ik niet hou gewoon van kombi's :D

Cordoba

Forumguru
Is inderdaad een beetje eigenaardige indeling, net zoals dat de Felicia uit de jaren 90 ook geen Felicia II is, om het nog maar niet te hebben over voor-oorlogse Superbs.

Overigens bij Seat is het ook een beetje typisch: de eerste generatie Ibiza ca. 1984-1991 (het eerste echte eigen model van Seat) en de facelift daarvan (de New Style) 1991-1993) hebben eigenlijk ook geen aanduiding, en wordt in sommige landen aangeduid als MkI.

ArjanHoek

Forumguru
Vandaag naar een Octavia 1 Combi 1.6 101PK gaan kijken in Oss.
Auto reed best fijn opzig best nog vlot en soepel.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=245369829&asrc=st|s

Alleen na een stukje rijden even onder de oliedop gekeken, er zat allemaal bruin/groene drab onder, het was echt een soort prutput om te zien.

Nou weet ik dat een heel klein beetje kan liggen aan de korte stukjes maar dit was echt absurd...

Dus maar weer verder kijken.

Bovenaan Onderaan