Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even je nieuwe octavia uitproberen ... Zucht ... Dank u
Kan ook een stoplichtsprintje zijn geweest? Ben benieuwd wat ze tegenwoordig allemaal onder straatrace verstaan. Maar.....als je toch gaat racen en sprinten, nooit in de bebouwde kom uiteraard. Was dit trouwens niet een Octi RS?
Volgens mij is er sprake van twee verliezers :grin:
Hopelijk zijn deze lieden hun rijbewijs voor zeer lange tijd (liefst eeuwig) kwijt, krijgen ze niets vergoed van de verzekering en wordt alle schade op hun persoonlijk verhaald.
Wat een losers... letterlijk, in dit geval. Hm, Polo GTI tegen Octa RS? Standaard: 150pk versus 210pk? Die paar kilo's gewichtsvoordeel gaan die Polo niet helpen in een sprintje denk ik.
Maar eh, doe dit lekker op de Nurburgring ofzo... voor je het weet, heb je weer van die Utrechtse toestanden (waarbij de tweede BMW-rijder bij mijn weten nog altijd niet boven water is, trouwens!) en ligt er weer een dode op straat.
Overigens blijkt uit dit artikel dat de politie geen aanwijzingen heeft voor een straatrace. Als ik de diverse foto's van het ongeluk bekijk, kan ik nog niet echt nagaan wat er nu gebeurd is. Beide auto's hebben schade in de linkerflank.
Enne, wat is eigenlijk een straatrace? Samen even flink optrekken bij het stoplicht, is dat al een straatrace?
Topic hoort eigenlijk niet direct hier thuis maar eerder in het Stamcafé. Het 'Skoda Algemeen' topic is meer om te praten of de zakelijke kant van Skoda (de ontwikkelingen, de proefmodellen, de visie)...en niet over straatraces waar een Skoda bij betrokken is.
Topic moet ik daarom toch sluiten. Als men het verplaatst wil hebben naar het Stamcafé dan graag even bij een van de mods aankaarten...dan regelen we dat graag.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.