ESP storing (Fault: ESP)

Beste Fabianers,

Ik heb sinds het begin al last van een hardnekkige Esp storing die maar niet over wil gaan. Wanneer ik de auto wil starten (voornamelijk de 1ste keer 's ochtends) krijg ik telkens de melding ''Fault Esp'' in het scherm te zien en start de auto niet. Auto is nu al 2x bij de garage geweest maar kunnen het probleem tot op heden niet oplossen. De laatste keer dachten ze dat het vervangen van een relais zou helpen, maar hij geeft nog steeds deze melding. Verder rijdt de Greenline prima en ondervind ik er geen hinder van, behalve dan vaak met starten.
Is dit een bekend probleem op het forum????
 

Ronnie

Forumguru
Heb je toevallig de foutcode's? Laatst zoiets gehad met een Ibiza 2010, linkerwielsensor stuk (los kontaktje)
 
Gisteren nog even telefonisch contact gehad met de dealer en er zit nu een tijdelijk ander regelapparaat (van PON in bruikleen) in om zo te kijken of er nu nog steeds storingen optreden. Wanneer er geen storingen meer optreden wordt het regelapparaat vervangen (uiteraard binnen de garantie).
 
Update: Regelapparaat is geheel vervangen en vanaf nu geen enkel probleem meer ondervonden! In totaal heeft auto bij elkaar ongeveer 3 weken bij dealer gestaan, ondanks dat ik een nette leenauto meekreeg si het weer heerlijk om in je eigen auto te rijden.
 
Bovenaan Onderaan