ESP lampje blijft branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsW

Lid
Sinds vandaag blijft mijn ESP lampje branden.
moet ik me zorgen maken of is dit niet zo heel erg?

en wat gaat het kosten om dit te laten maken?

mvg,
Niels
 

Mark

Banned
Met zoiets best niet blijven rondrijden, even langs je dealer gaan en die leest de boel in een wip uit.
 

Mark

Banned
Om te weten wat het is moeten ze het uitlezen, zo komen de foutmeldingen boven water.
Dan kan pas de dealer zeggen wat er mis is en wat de eventuele kosten gaan zijn.
 

Red Devil

Actief lid
ik heb dat ook een keer gehad.. kijk even als je op de rem drukt of je remlichten nog wel gaan branden.. dat was bij het probleem..
bleek de schakelaar van het rembedaal kapot te zijn..
nieuwe schakelaar koste mij 10 euro.. en dan daarbij nog de arbeids kosten.. bij mij waren ze ongeveer 20 min. bezig..
 
Sinds vandaag blijft mijn ESP lampje branden.
moet ik me zorgen maken of is dit niet zo heel erg?

en wat gaat het kosten om dit te laten maken?

mvg,
Niels

Daar is-ie weer ...... HET INSTRUCTIEBOEKJE.
Dat zat bij de prijs van de auto inbegrepen.
Waarom lezen mensen dat dan niet ??? :crazy:
 

NielsW

Lid
Daar is-ie weer ...... HET INSTRUCTIEBOEKJE.
Dat zat bij de prijs van de auto inbegrepen.
Waarom lezen mensen dat dan niet ??? :crazy:


grapjas,
Die lees ik wel maar daar staat in dat er problemen zijn met de gaskleppen en dat je zsm naar de dealer moet.
Uiteindelijk idd een achterlichtschakelaartje welke vervangen is en dat stond niet in HET INSTRUCTIEBOEKJE.
Ik lees het dus wel maar weet ook dat niet altijd alles klopt wat er in vermeld staat en daar heb je zo'n verdomd handig forum voor ;)
 

Red Devil

Actief lid
dus je had tog het zelfde probleem als bij mij?
het remlichtschakelaartje..
ben toen van veenendaal helemaal naar opheusden gereden, en als remlichten me mistlampen maar gebruikt;) en niet te hard remmen..
 

joergarms

Senior Member
Hey RedDevil, wat moet jij nou in Opheusden met je Fabia, toch niet om zo'n schakelaartje te laten maken toch??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan