Goedemorgen,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben BiBo al jaren Skodarijder en uit het zuiden van het land. Zoals reeds gezegd ben ik al jaren tevreden Skoda-rijder, heb een Octy 2 RS combi 2.0tfsi en een Octy 2 1.8TSI met dsg-7 gehad. En sinds Maart 2011 een Fabia2 Combi vRS. Waarom een kleinere auto zul je misschien afvragen?? Nou ik hoef niet meer zo'n grotere auto dus vandaar. Ik ben erg tevreden over de auto, maarrr
De 1.4TSI twincharger blokken zijn motoren die enkele "problemen" kunnen hebben en deze zijn ook bekent bij de fabrikant en importeur(binnenskamers/struisvogelpolitiek). Momenteel heb/had ik last van hoog olieverbruik, dit is gelukkig inmiddels sterk teruggelopen ivm inlopen enz. Tevens zit er normale 10W40 VW502 00 olie in. Persoonlijk heb ik ivm het olieverbruik de vraag gesteld aan de dealer en importeur wat de actie zal zijn als het probleem niet weg is? Om niet vervolgens nog een hele procedure te gaan starten enz in het kader van voorruit en meedenken. Dit kost toch niks??
Persoonlijk heb ik het idee dat het woord "klantvriendelijkheid en tevredenheid" niet groot in de bedrijfsfilisofie staan geschreven. Op het Seat-online forum staat beschreven hoe iemand dmv een laster blog van haar nieuwe Seat Ibiza uiteindelijk haar recht haalde. Even losstaand daarvan dit is niet mijn stijl. Ik ben geen klager/zeur enz, maar vind wel absurd dat het zo moet gaan of andere wegen om eventueel je normale recht te halen als er iets niet deugt.
Kortom wat is jullie ervaring cq mening hierover?
Groet BiBo
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben BiBo al jaren Skodarijder en uit het zuiden van het land. Zoals reeds gezegd ben ik al jaren tevreden Skoda-rijder, heb een Octy 2 RS combi 2.0tfsi en een Octy 2 1.8TSI met dsg-7 gehad. En sinds Maart 2011 een Fabia2 Combi vRS. Waarom een kleinere auto zul je misschien afvragen?? Nou ik hoef niet meer zo'n grotere auto dus vandaar. Ik ben erg tevreden over de auto, maarrr
De 1.4TSI twincharger blokken zijn motoren die enkele "problemen" kunnen hebben en deze zijn ook bekent bij de fabrikant en importeur(binnenskamers/struisvogelpolitiek). Momenteel heb/had ik last van hoog olieverbruik, dit is gelukkig inmiddels sterk teruggelopen ivm inlopen enz. Tevens zit er normale 10W40 VW502 00 olie in. Persoonlijk heb ik ivm het olieverbruik de vraag gesteld aan de dealer en importeur wat de actie zal zijn als het probleem niet weg is? Om niet vervolgens nog een hele procedure te gaan starten enz in het kader van voorruit en meedenken. Dit kost toch niks??
Persoonlijk heb ik het idee dat het woord "klantvriendelijkheid en tevredenheid" niet groot in de bedrijfsfilisofie staan geschreven. Op het Seat-online forum staat beschreven hoe iemand dmv een laster blog van haar nieuwe Seat Ibiza uiteindelijk haar recht haalde. Even losstaand daarvan dit is niet mijn stijl. Ik ben geen klager/zeur enz, maar vind wel absurd dat het zo moet gaan of andere wegen om eventueel je normale recht te halen als er iets niet deugt.
Kortom wat is jullie ervaring cq mening hierover?
Groet BiBo