Ervaringen met Match PP62 plus subwoofer?

Hallo allemaal,

Ik ben wat aan het rondkijken om mijn audio (Skoda Octavia Combi 1.6 TDI met Amundsen en standaard speakertjes) te verbeteren. Met name op zoek naar wat meer laag en wat meer "punch". Ik ben geen hobbyist, dus ga het niet zelf inbouwen.

Ik kwam dit tegen:

http://www.integrated-sound.nl/s/68/Octavia Combi

...wat concreet inhoudt het inbouwen van een Match PP62 8 kanaals versterker/dsp plus een 20cm subwoofer linksachter in de kofferbak.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze configuratie? Aangezien het geheel inclusief inbouwen toch een kleine 1100 euro kost, ben ik wel benieuwd of het ook een grote verbetering geeft.
 
Laatst bewerkt:
Helaas nog geen reacties, maar ik heb op basis van gevonden online reviews en een gesprek bij Integrated Sound in Woerden toch maar besloten om de sprong te wagen. Op 20 december is de afspraak ingepland, dus vanaf 21 december horen jullie hopelijk mijn ervaringen hier. :)

 

Mdv53

Lid
Alle eerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik heb ervaringen met match. Ik rij al een aantal jaren in mijn superb met een pp50dsp met een match subwoofer. Geluid is er aanzienlijk op vooruit gegaan. Hoe bevalt je nieuwe installatie?
 
Jullie ook allemaal de beste wensen! Door feestdagen-drukte plus aansluitend een weekje Zweden was ik nog niet aan een "recensie" toe gekomen. Maar ik ben zeer tevreden! Het geluid is echt veel beter geworden. Niet alleen op hogere volumes, maar over de gehele linie een voller, minder "blikkerig" geluid. En op hoger volume geen dreunende portierspeakers meer, want al het laag komt nu uit de subwoofer. Ik heb maar van één ding spijt en dat is dat ik het niet een half jaar eerder al heb laten inbouwen...
Groot pluspunt van deze oplossing is trouwens dat het zonder sporen achter te laten weer uitgebouwd kan worden en overgezet in je volgende auto. Alleen de ombouw voor de subwoofer is precies op maat gemaakt voor de bergruimte links in je bagageruimte (Octavia Combi), dus die zal eventueel aangepast moeten worden aan je volgende auto.
Wat mij betreft is dit systeem een aanrader als je uitgekeken bent op het standaard-geluid van je auto!

Ook Integrated Sound (in Woerden) kan ik van harte aanbevelen. Jongens met passie voor geluid. De inbouw duurde ongeveer anderhalf uur.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan