Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

robzie

Senior Member
In het verleden altijd heel tevreden geweest, heb nu een 2-tal zaken geretourneerd en nou blijven ze volhouden, niets te hebben ontvangen en communiceren heel moeizaam........gelukkig iets van €50,00 maar zou toch niet moeten.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Het zijn niet de meest behulpzame mensen die er zijn nee, klopt.

Ik weet ook niet of het bestuur veranderd is sinds de website vernieuwd is.
 

EdK

Forumguru
Bestel nu dus via omweg.
Maar ze wel mail gestuurd dat dit ze klanten kan gaan kosten als paypall niet terugkomt.
Want ik wil wel die zekerheid hebben van paypall in gevallen dat we oneens zijn me geld terug komt.
Onlangs dat gehad met een ander website, waar men wat had verzonden en het maar niet aankwam terwijl het wel ergens in A'dam moest liggen.
Na wat mailverkeer kreeg ik te horen dat men het terug had gekregen en me ze geld terug storte met paypall.
 

EdK

Forumguru
Ja dan gaat het inderdaad goed.
Heb er jaren één gehad maar gebruikte hem zo weinig dat ik zoiets had van "niet meer nodig"
Maar bestelling is er uit........

Maar durf eigenlijk niet te zeggen wat er is besteld......... :pieker:
 

Tees

Donateur
Je kan ook een prepaid creditcard nemen voor de spatlappen Ed, kost niet zo gek veel, maar heeft wel de voordelen van een creditcard. Ik heb samen met de vrouw wel een ANWB-credtitcard, voor ons samen iets van €30 per jaar. Kan prima uit voor hoe vaak wij m gebruiken (reizen en internetbetalingen).
 

EdK

Forumguru
Ik gok > Spatlappen :jaja:
Je mag door voor de wasknijpers.........:cheer:

Ik noem ze alleen high design mud flaps, klinkt 10x beter en ziet er 20x mooier uit..... :koffie:

En mail gestuurd gister naar kopacek met de vraag of paypall betalen nog terug komt ?
Affijn Magdalena vertelde kort en krachtig dat de kans dat het terugkomt zeer klein is !!
 

leon-cupra

Forumguru
Want ik wil wel die zekerheid hebben van paypall in gevallen dat we oneens zijn me geld terug komt
En daar wordt veel misbruik van gemaakt. Als je wilt kan je tegenwoordig overal gratis online kopen. Even betalen met Paypal, klachtje indienen en hopsakee geld terug en goederen ontvangen. Amazon is ook zo, zelfs met creditcard. Klachten indienen en Amazon geeft je in 99,9% van de gevallen jouw geld terug. Ze hoeven het zelfs niet te vragen aan de verkoper want de e-platforms houden een reserve aan.

Zit zelf ook in de e-commerce, zulke fraude heeft mij ook al geld gekost. Gelukkig is het merendeel nog eerlijk en verdien ik er nog meer aan dan dat ik eraan verlies.
 

EdK

Forumguru
En daar wordt veel misbruik van gemaakt.
Tsja met reisverzekeringen hetzelfde, koopt een nieuwe zonnebril en je geeft je oude als gestolen op.........
Hoe vaak word het niet gedaan of werd.....
Maar goed word een ja / nee verhaaltje dus laat het er maar bij...... :pieker:
 

leon-cupra

Forumguru
Het is zoals met zoveel “de goede bekopen het met de slechte”.
Las vandaag het probleem van “swipen”. Accounts hacken en bestellingen plaatsen in naam van iemand anders. Aangezien veel webshops nu ook de mogelijkheid hebben van achteraf te betalen zet dit de deur open tot fraude. Gaat ook zover komen dat veel webshops (en als eerste de kleinere) stoppen met die betaalmogelijkheid.

Ps als je zou weten hoeveel extra orders je moet behalen om dat verlies eruit te halen zal je kopacek wel verstaan waarom je niet meer met Paypal kan betalen.
 

CDO

Forumguru
Ervaring: vorige week woensdag of donderdag bestelling geplaatst en ervoor gekozen om het te laten bezorgen bij een GLS service punt bij mij in de buurt. Betaald met creditcard. Deze week dinsdag bericht dat ik het kon ophalen. Had ik niet verwacht zo snel.

Exact gekregen wat ik besteld had ( all weather matten voor en achter + afdekking tunnel bij achterbank en kofferbak mat).
All weather matten origineel ŠKODA producten, super pasvorm. Kofferbak mat is een eigen ontwikkeling als ik het zo lees maar hier ook pasvorm helemaal top.

Zeer tevreden dus over prijs / kwaliteit en leveringssnelheid en pasvorm.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
eerverleden week op zondag had ik besteld en de donderdag was ook alles met GLS binnen.
Levering is altijd goed geweest bij mij.
En het volgen van je pakket is zeker wel verbeterd tov vroeger
Kreeg je een mail dat verzonden was and dan was het maar afwachten wanneer ze aan de deur stonden...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDO

1983jeroen

Forumguru
Ik heb een paar dagen geleden wat besteld daar maar het enige dat ik ontvangen heb ik een bewijs van betaling. Geen orderbevestiging en geen verzend gegevens. Gaat dat vaker zo daar?
 

Tees

Donateur
Ja, dat is niet ongebruikelijk. Qua communicatie is Kopacek niet altijd even geweldig, soms is je product er gewoon opeens. Als je na een week of 1.5 a 2 nog niets gehoord of ontvangen hebt, dan zou ik even contact met ze opnemen.
 

EdK

Forumguru
En Kopacek heeft weer een actie met 22% kortingen
Dus degene die hun lijstje hebben klaarliggen en nog vakantiegeld overhebben

SLA JE SLAG
 
Bovenaan Onderaan