Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Ik heb ook een bumperbeschermer gekocht, idd in een grote doos met alles los erin.. nu zat die bumper beschermer wel heel dik in bubbelplastic verpakt.. maar ze mikken het idd gewoon wel los in een grote doos ja...

Eerder ooit 2x een set wielen van 4 stuks besteld.. kwamen gewoon ook keurig aan.
 

EJS

Forumguru
De diffuser die ik bestelde zat ook goed verpakt in het bubbelplastic en daar omheen een langwerpige doos.
 
Oh deze berichten stellen me al wat meer gerust. blijft toch stiekem een hoop geld als het allemaal beschadigd en bekrast deze kant op komt.
Het heeft met name te maken met de 'voorzichtigheid' van onze lokale pakketbezorgers....:cautious:
 

RoiiB

Nieuw lid
Erg slechte ervaring met Kopacek!
Ik ook in de 20% sale van de eerste week van februari besteld. Ging om een WRC spoiler voor een Octavia gen 1.
Spoiler normaal 200eu en kwam dan nu op 160eu uit, stond gewoon voorradig.
Na 4/5 dagen geen updates te hebben gehad besloot ik een mail te sturen met de vraag naar een status update. Geen reactie.
3 dagen hierna kreeg ik een mail van PayPal met daarin de melding dat Kopacek mijn order zou hebben gecanceld en ik het geld terug kreeg zonder verdere reden.
Ik weer een mail gestuurd naar Kopacek om te vragen hoe en wat. Geen reactie.
Even voor de beeldvorming; Kopacek reageert normaliter altijd op mijn vragen zolang het niet om bestaande orders ging.
Inmiddels even de productpagina gecheckt en zag dat de prijs van 200 naar 250 was veranderd.
4 dagen later nog steeds geen reactie op niks, toen nog eens een klachtmail geschreven met het complete verhaal erbij en ook op trustpilot een review achter gelaten. Hierna nog meerdere malen geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar er is geen één keer geantwoord. Alles wordt genegeerd.. mij nooit meer gezien
 

gehaktbal

Forumguru
Klinkt of ze een foutje in de prijs hebben gemaakt en uiteindelijk de order gecanceld hebben i.p.v. hun verlies te slikken en pas daarna de prijs aan te passen. Sja... netjes is het zéker niet en vooral niet om niet te reageren.
 

RoiiB

Nieuw lid
Zou kunnen. De prijs stond echter al bijna 2 jaar op 200 weet ik toevallig. Heb in verleden ook nog wat vragen aan hun gesteld over deze zelfde spoiler. Het gaat mij inderdaad vooral om het niet reageren en komen met een alternatieve oplossing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RoyK

Senior Member
Weer positief. Gisteravond besteld en vanochtend de bevestiging dat het pakket bij GLS is aangemeld. Ben benieuwd of die net als de vorige keer in een week word geleverd. Binnen Nederland is dit volgens mijn ervaring de laatste jaren jet mogelijk.
 

Sjoda Octaaf

Actief lid
Mwa website gemaakt voor desktop pc? Op mobiel net allemaal groot afgebeeld in lijst.
En het interesseert mij niet wie er wat laatst besteld heeft als je naar benede scrolt in de lijst bij het begin. Heeft nog finetune nodig.
 

EdK

Forumguru
Kwestie van gewenning.
Maar hij is zeker nog niet af !
Bv bij de velgen moet er nog heel wat bijgeplaatst worden
 

robzie

Senior Member
Ik vind het altijd prima zaken doen met Kopacek, site zal volgens mij ook kwestie van wennen zijn. Je zit er toch geen hele dagen mee/op te werken, toch.......?
 

EdK

Forumguru
Ben ik nou gek (inkoppertje) maar kunnen we niet meer met PayPal betalen bij Kopacek ???
Hier baal ik dan weer wel van.....
 

Rallye

Forumguru
Vorige week nog een modelauto besteld. Er wordt nu verzonden vanuit Praag. Was dat altijd al zo?
 

EdK

Forumguru
Mmm weet niet of het slim is....?
Heb nu via neef die wel creditcard heeft de boel besteld.
Maar hierdoor zal ik wel minder bestellen.
Want wilde het via hun rekeningnummer overmaken maar toen begon me bank te mopperen
Kort samengevat kon ik het op die manier ook niet bestellen dus...
 
Bovenaan Onderaan