Heel apart, zal wel te maken met de individuele verkoper (die die dag misschien hoofdpijn had of zo). Ik ben er een paar keer geweest, en altijd heel netjes behandeld. Ik heb ook m'n twee dochters (6 en 10) meegenomen, was geen probleem. Zelfs niet toen ze terwijl ik in gesprek was en zij samen de showroom doorgingen, waarbij ze heel enthousiast werden van alles met een energielabel "A" en ze alles met een ander energielabel afkeurden (gelukkig niet luidkeels, anders had ik ze wel tot de orde geroepen). Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze pas meegenomen had toen de deal al gemaakt was, en de auto al in de garage stond om rijklaar gemaakt te worden. Uiteraard wilden ze (en ik ook!) hem wel even zien, en daar werd ook ruim de tijd voor genomen, de oudste had zelf ook wat vragen, die ook netjes beantwoord werden.
Dit soort wisselende ervaringen geven wel mooi aan dat je altijd op je eigen intuitie moet afgaan, en de ervaringen op een forum als dit uitsluitend als een indicatie mag gebruiken. Verder geloof ik ook sterk dat iedere individuele verkoper waar je toevallig mee spreekt heel erg bepalend is voor je mening over de zaak.