Ervaring carplay en digital cockpit

s-line

Forumguru
Ssstttt….. niet alles verklappen @EdK
Maar het vervelende voor die klanten is ook nog eens dat alles in backorder gaat, ze kunnen het niet aan om onderdelen te leveren. Idem bij alle BMW’s momenteel
 

Delete

Lid
Misschien in de app zelf volgorde aanpassen ?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211106-223741_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20211106-223741_Samsung Internet.jpg
    302,2 KB · Weergaven: 50

Rallye

Forumguru
@Toshi Volgens mij vraagt @Hartger! iets over de volgorde van verbinden van telefoons met wireless Smartlink. Jouw antwoord lijkt iets te zeggen over de volgorde van het opstarten van apps op een telefoon. Of begrijp ik je bericht verkeerd?
 

Delete

Lid
Klopt misschien bepaald de koppelvolgorde ook meteen de voorkeur van de telefoon was de gedachte erachter
 

SjoerdS

Actief lid
Aanvullende vraag maar dan over het gebruik van flitsmeister. Ik merk dat deze app icm Carplay het zwaar heeft, wat resulteert in een blurry scherm. Zie ook foto in bijlagen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en valt er wat aan te doen? Goolge maps heeft dit probleem niet...
Ik heb er ook nog steeds last van. Doet het 1 tot 2 minuten goed en dan is het scherm niet meer te lezen. Ook bij Spotify. Is vorige week onder andere hiervoor bij de dealer geweest, maar
niks geholpen. Ga hem nog maar een keer terugbrengen.
 
Bij mij net zo. Flitsmeister doet het 1-2 minuten goed en is dan wazig. Spotify nog niet geprobeerd. Waze daarentegen doet het wel weer goed.
 
Waze werkt inderdaad wel prima. Google en apple maps werken ook prima. Heb er alleen last van bij Flitsmeister...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xplain

Forumguru
Flitsmeister is in België niet zo gekend. Wij vertrouwen daarvoor eerder op waze. Is de data op flitsmeister veel beter daarvoor?
 
Bovenaan Onderaan