Ervaring Amazon en vanuit waar verzonden?

HarrieSkoda

Forumguru
@Captain Hook EBC is wel even wat anders dan een ‘normale’ remblok.

Minder remstof wat ook wel fijn is.

Ik doe het niet voor een kortere remweg, maar als ik het nu aanpak, wil ik het in één keer goed doen.
 

Captain Hook

Forumguru
@Captain Hook EBC is wel even wat anders dan een ‘normale’ remblok.
Ja, dat snap ik dat 'ie anders is... vooral duurder... :D

Minder remstof wat ook wel fijn is.

Ik doe het niet voor een kortere remweg, maar als ik het nu aanpak, wil ik het in één keer goed doen.
Maar waarom doe je het dan wel? Alleen maar voor minder remstof?
Wat is er niet goed aan een (b.v.) Brembo blok/schijf? :pieker:
 

leon-cupra

Forumguru
In zou eerlijk gezegd de originele remmen ook gewoon oprijden. Zijn geen slechte remmen. Doen wat ze moeten doen. Nooit problemen ondervonden met mijn toenmalige RS. Was dan ook nog eens gechipt naar 308pk.
 

Captain Hook

Forumguru
@Tees Al ligt het in Tytsjerksteradiel in de opslag; dan nog. Wat is er 'beter' aan die (über)dure remmerij???
Dat lijkt me een hele normale en valide vraag. Toch?

Blijkbaar is dat een groot geheim of mag ik het niet weten? Geen idee... :pieker:
 
Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Top secret Erik, need to know basis ;)
Sorry, ik interpreteerde je vraag waarom t uit de VS moest komen, niet waarom specifiek deze.

T zal vast wat beter spul zijn, er is altijd wel een 'beter' product te vinden dan de standaard, en in dezen doet Harrie het blijkbaar voor t remstof. Of het zoveel beter is dan een Brembo, ATE oid, ik neem aan dat Harrie daarnaar gekeken heeft?
 

Lowietje72

Senior Member
http://www.invoercalculator.nl/

Houdt er rekening mee dat je vanuit landen buiten de EU 3,5 tot 4% invoerrechten betaald voor auto onderdelen. Daarboven op komt nog 21% BTW. Bij DHL betaal je dan ook nog eens inklaringskosten en administratiekosten. Ik weet niet hoe andere vervoerders eea nog berekenen.
Ik laat regelmatig duurdere spullen uit de US komen en in sommige gevallen betaal je bijna € 100 aan extra kosten als het niet meer is.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Begin me ook steeds meer af te vragen of die EBC 'Redstuff' blokken nou echt het verschil gaan maken.

Stoffen doen ze toch, elk blok. Of je dan voor een beetje remstof moet wassen, of voor veel remstof, is om het even.
Vind de prijzen ook een beetje absurd, en als ik het bericht van @Lowietje72 lees, kan ik nog behoorlijk wat pech hebben ook.

Dat het moet remmen, staat voorop.
 
Bovenaan Onderaan