Ergo-Sportzetels standaard op RS?

xplain

Forumguru
Ik merk in de Belgische configurator dat de elektrisch verstelbare Ergo-Sportzetels vooraan meteen gerenderd worden in de galerij. Ze lijken dus standaard en zijn ook niet te vinden als optie. In DE en NL zijn deze echter als optie beschikbaar en zijn het standaard de stoffen sportzetels. Iemand meer info? Dealer weet natuurlijk weer van niks... Standaarduitrusting of foutje in de configurator?
upload_2021-8-10_21-40-5.png
 

xplain

Forumguru
Via directlease.be (niet dat dit dé referentie moet zijn) vond ik het volgende bij de standaarduitrusting:
  • Individuele elektrisch verstelbare zetels voorin met 4 elektrische verstellingen voor de bestuurder hebben actief/massage, elektrisch, elektrisch, elektrisch en 2-weg elektrisch, individuele elektrisch verstelbare zetels voorin met 4 elektrische verstellingen voor de passagier hebben actief/massage, elektrisch, elektrisch, elektrisch en elektrisch

Zou het dan toch kloppen? Is er nu nergens een deftige oplijsting te vinden zoals ze in DE zo goed doen via ŠKODA OCTAVIA COMBI iV (2022) (skoda-media.de)?
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Als het er volgens de dealer op zou moeten zitten, heeft deze er vast ook geen problemen mee om dit zo vast te leggen op de koopovereenkomst als zijnde nul-euro-optie...

( of gewoon laten omschrijven als standaarduitrusting van de wagen )
 

xplain

Forumguru
Dealer gaat voorlopig niks op papier zetten en ging het navragen. Ik begrijp niet waarom dit zo moeilijk is. De Duitsers hebben tenminste goeie documenten online staan waar piekfijn beschreven staat wat in welke versie standaard is of een optie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

xplain

Forumguru
Bevestiging van de dealer via een offerte waarin de standaarduitrusting uitgebreid beschreven staat en volgende zaken bevat:

- Comfortzetels vooraan
- Elektrisch verstelbare zetels vooraan met geheugenfunctie en zitdiepte verstelling
- Verwarmde zetels vooraan, individueel regelbaar
- Zetelbekleding Suedia
- Lendesteun in de rugleuning van de voorzetels, elektrisch verstelbaar, met massagefunctie


Ikke blij :yeehaa:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan