Ik ben vandaag bij GvdAkker in Helmond (
http://www.gvandenakker.nl/skoda/) weer keurig geholpen voor de 60K+APK beurt van mijn lease-O2.
Bij het telefonisch maken van je afspraak wordt meteen gevraagd 'of er nog iets scheelt'. Je kunt hier je gal spuiten en alles wat mogelijkerwijs op te lossen valt, komt op het werkbriefje van de monteur. Zo heb ik nu anticarjacking aan staan en is dit probleem verholpen:
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7918
Op het moment dat je auto klaar is, krijg je meteen een telefoontje/voicemail met eventuele bijzonderheden. Dit doen ze ook als ze weten dat je 'm pas om 1700+h komt ophalen.
Je sleutel ligt niet ergens op een balie maar hangt netjes in een kluisje wat je als klant niet kunt zien.
De werkplaats is schoon, de monteurs vriendelijk en de koffie te drinken.
Auto's die klaar zijn, worden 'met de kont' ingeparkeerd zodat je er makkelijk mee weg kunt.
Als je het terrein op komt rijden met een kapotte lamp hoef je eigenlijk al niks meer te vertellen.
Enfin, het klinkt misschien allemaal heel cliche maar je moet het wel allemaal maar even doen. Het is onderbewuste klantenbinding.
Dealer+autokeuze wordt voor mij heel makkelijk in juni 2010...
Bart.