Rotterdam79
Lid
Goedendag mede skoda rijders.
Mijn eerste post, wist niet dat er een skoda forum was. Maar daar ben ik dan
Ik heb een Skoda Karoq 1.0 TSI. van net geen 3 jaar auto.
Staat 19.500km op de teller. Prima auto en beviel perfect.
Tot vorige week woensdag.
EPC lampje schiet aan op de rijksweg, auto houdt in, motormangement lampje staat te flikkeren als ik gas gaf. Ook dan inhouden / bokken van de auto. Terug moeten schakelen naar de 4de versnelling om 70 te kunnen blijven rijden.
Heel voorzichtig eerste afrit genomen van de rijksweg af.
Wegenwacht laten komen via de skoda hulplijn. Fout code was misfire. Fout code eruit gehaald door de wegenwacht.
Kon toen weer in de eerste en tweede versnelling rijden. Zodra ik in zijn 3 ging en gaf gas. Weer zelfde euvel.
Auto is toen nog doorgemeten bij wegenwacht steunpunt in de buurt. Weer misfire meldingen.
Auto is toen naar een dealer in Rotterdam Zuid gegaan.
Die hebben niks met de auto gedaan nog. Dat is een ander onderwerp.
Op coulance hoef ik niet te rekenen volgens de medewerker aan de balie want de auto is uit zijn 2 jaar fabrieksgarantie.
Heb tot nu toe 4 skoda's gehad. De gehele familie rijd skoda. Maar denk dat dit wel de laatste is.
Maar heeft iemand dit eerder gehad op dit forum? Ben benieuwd naar de reacties.
Mijn eerste post, wist niet dat er een skoda forum was. Maar daar ben ik dan

Ik heb een Skoda Karoq 1.0 TSI. van net geen 3 jaar auto.
Staat 19.500km op de teller. Prima auto en beviel perfect.
Tot vorige week woensdag.
EPC lampje schiet aan op de rijksweg, auto houdt in, motormangement lampje staat te flikkeren als ik gas gaf. Ook dan inhouden / bokken van de auto. Terug moeten schakelen naar de 4de versnelling om 70 te kunnen blijven rijden.
Heel voorzichtig eerste afrit genomen van de rijksweg af.
Wegenwacht laten komen via de skoda hulplijn. Fout code was misfire. Fout code eruit gehaald door de wegenwacht.
Kon toen weer in de eerste en tweede versnelling rijden. Zodra ik in zijn 3 ging en gaf gas. Weer zelfde euvel.
Auto is toen nog doorgemeten bij wegenwacht steunpunt in de buurt. Weer misfire meldingen.
Auto is toen naar een dealer in Rotterdam Zuid gegaan.
Die hebben niks met de auto gedaan nog. Dat is een ander onderwerp.
Op coulance hoef ik niet te rekenen volgens de medewerker aan de balie want de auto is uit zijn 2 jaar fabrieksgarantie.
Heb tot nu toe 4 skoda's gehad. De gehele familie rijd skoda. Maar denk dat dit wel de laatste is.
Maar heeft iemand dit eerder gehad op dit forum? Ben benieuwd naar de reacties.