EOBD2 software

Ronnie

Forumguru
Ik ben nog op zoek naar andere EOBD software voor de PC, met name voor Peugeot, Renault, Volvo en Ford, nu weet ik dat Ford andere protocollen gebruikt en is de oem software niet van toepassing.
Heeft iemand misschien nog tips?
Ik ben in het bezit van 2 VAG-COM versies. (met VAG-COM kan ik alleen de Ford Galaxy uitlezen/resetten, maar dit type heeft ook VW electronica aan boord)
 

skodaoctavia2

Actief lid
Ik ben nog op zoek naar andere EOBD software voor de PC, met name voor Peugeot, Renault, Volvo en Ford, nu weet ik dat Ford andere protocollen gebruikt en is de oem software niet van toepassing.
Heeft iemand misschien nog tips?
Ik ben in het bezit van 2 VAG-COM versies. (met VAG-COM kan ik alleen de Ford Galaxy uitlezen/resetten, maar dit type heeft ook VW electronica aan boord)

ik heb nog een dvd vol met obd proggies voor diverse merken.
of ze werken geen idee, je kunt wellicht even kijken:aangenaam:
 

Ronnie

Forumguru
ik heb nog een dvd vol met obd proggies voor diverse merken.
of ze werken geen idee, je kunt wellicht even kijken:aangenaam:
Ik denk dat ik dezelfde heb gedownloadt: 2.4 gig? heb ze allemaal geprobeerd, allemaal oude/achterhaalde troep, zit helemaal niets bij wat met usb werkt, alles via compoorten, veel pools/russisch enz.
Maar in ieder geval bedankt voor de reactie!:worshippy:
 

Octavia_II

Actief lid
Ik ben nog op zoek naar andere EOBD software voor de PC, met name voor Peugeot, Renault, Volvo en Ford, nu weet ik dat Ford andere protocollen gebruikt en is de oem software niet van toepassing.
Heeft iemand misschien nog tips?
Ik ben in het bezit van 2 VAG-COM versies. (met VAG-COM kan ik alleen de Ford Galaxy uitlezen/resetten, maar dit type heeft ook VW electronica aan boord)

Hoi Ronnie,

check hier eens: http://www.obdscan.net/software.htm
Heb ook nog een beetje sw voor je.
Kijk hier maar eens : http://home.tiscali.nl/~d.verheijen/ronnie (blijft hier niet langer staan dan 1 week !)

Groet,

Charlie
 
Bovenaan Onderaan