Enyaq (vRS Coupe) Apple Carplay slecht beeld

Maar Smartjhon heeft dus misschien een ander systeem als hij 1708 heeft.
Hardware is in ieder geval al anders (1701). Software lijkt, afhankelijk van hardware, te updaten. Vind het heel vreemd. Na mijn vakantie maar weer eens na de dealer.
Dank voor jullie input .

Rainesh

Forumguru
@SMARTJohn kun je menuknop ingedrukt houden tot je herstart naar service menu en vanaf daar een foto van je softwareversie sturen. Want hoe ik het zie is 1940 toch een update voor jouw auto.

Herstart al gedaan. Software nog steeds 1701. Hoe kom jij er bij dat 1940 de juiste software is voor mijn auto? Onderbouwing? Dan kan ik dit doorgeven aan mijn dealer.

Laatst bewerkt door een moderator:

Rainesh

Forumguru
Snap ik dat het nog steeds 1701 is maar dan staat er nog een stuk tekst erbij en aan de hand daarvan weet ik welk systeem je exact hebt

Laatst bewerkt door een moderator:

RoelF

Forumguru
@SMARTJohn kun je menuknop ingedrukt houden tot je herstart naar service menu en vanaf daar een foto van je softwareversie sturen. Want hoe ik het zie is 1940 toch een update voor jouw auto.
Ik vermoed dat je de installatie hebt herstart door de powerknop ingedrukt te houden en dat Rainesh bedoelt dat je de menu knop ingedrukt houd, voor het service menu.

Ik vermoed dat je de installatie hebt herstart door de powerknop ingedrukt te houden en dat Rainesh bedoelt dat je de menu knop ingedrukt houd, voor het service menu.
Ik heb idd de powerknop ingedrukt gehouden. ‘Virtuele’ menu knop op het display doet niets bij lang (1 minuut) ingedrukt houden.

Mijn dealer geeft aan dat ik de laatste updates heb voor de Enyaq VRS.
De eerder genoemde updates blijken voor ICE,s die toch anders blijken te zijn.
Als er bestuurders zijn van de Enyaq VRS die een latere software update hebben hoor ik het uiteraard graag.
Probleem is er nog steeds.
Ik houd jullie op de hoogte.

Rainesh

Forumguru
Maar zou je nog steeds een keer een foto willen sturen van engineering menu. Dan kan ik op de Skoda servers kijken of de dealer gelijk heeft.

Maar zou je nog steeds een keer een foto willen sturen van engineering menu. Dan kan ik op de Skoda servers kijken of de dealer gelijk heeft.
Dat wil ik heel graag als jij mij (iets preciezer) kunt aangeven waar ik dit kan vinden. Menu knop heb ik er maar 1 in mijn display.
Alvast bedankt voor je inzet.

Rainesh

Forumguru
Menuknop ingedrukt houden. Dan krijg je een melding of je wilt herstarten naar service menu. Eenmaal in service menu zie je versie informatie staan.

Dit is de enige menu button die ik heb. Al houd ik hem 1 minuut ingedrukt, er gebeurt niets.
Kan het zijn dat ik deze knop elders moet vinden?

Bovenaan Onderaan