Enyaq Vagcom mogelijkheden

Topic in 'Enyaq' gestart door RefleCs, 28-05-2021.

Tags:
  1. RefleCs

RefleCs Forumguru

Een collega van mij gaat de Enyaq rijden en is nieuwsgierig of en zo ja wat er mogelijk is met VAGCOM. Hij heeft destijds meegekregen wat ik allemaal aan mijn Superb had laten aanpassen en is daar erg nieuwsgierig naar. Ik kon er nog niks over terugvinden hier.

@Antera heb jij al eens aan de Enyaq mogen snuffelen?

Rink vindt dit leuk.

2. Rink

Rink Nieuw lid

Idd. Is het mogelijk om bijvoorbeeld de Travel Assist (Assistentie Plus) ook aan te zetten? Toen ik de Enyaq bestelde, was deze nog niet leverbaar.

WV62 vindt dit leuk.
  3. Jdbigg

Jdbigg Lid

Travel Assist blijkt iedereen te krijgen die Assist basis heeft besteld. Het enige extra dat we tot nu toe hebben kunnen ontdekken bij de Plus is ‘Emergency assist’ dat de auto gecontroleerd tot stilstand brengt als de bestuurder bijv onwel wordt. Overigens zijn al die hulpsystemen ook een kwestie van smaak. De een vindt het heerlijk en anderen (zoals ikzelf) voornamelijk erg irritant.

4. Rink

Rink Nieuw lid

Volgens mij is de "Travel assist" een optie uit de Assistentie Plus pakket, met de opmerking: Let op: verplicht i.c.m Drive Basic of (sport) plus pakket voor iV60
    Vandaar dat ik deze zo vraag. Ook kan ik nergens vinden wat de Drive Basic nu inhoud, waar ze naar verwijzen.

5. Jdbigg

Jdbigg Lid

Last edited by a moderator: 28-05-2021
  6. Rink

Rink Nieuw lid

Gisteren eindelijk de Skoda Enyaq mogen halen. En wat een verschrikkelijk fijne ervaring. Antwoord op de "Travel Assist" heb ik ook, maar kon de dealer ook niet uitleggen. De "Travel Assist" heb ik er nu bij zonder extra's.

Deel deze pagina