Enyaq facelift 2025

Robbert999

Nieuw lid
De Skoda enyaq zal in 2025 een radicale facelift krijgen. Is dit al bekend of dit gaat om bouwjaar 2025 ( dus levering tweede helft 2024), of dat deze pas in2025 in de showroom komt????

hemi24

Forumguru
Kan voor hetzelfde geld worden doorgevoerd in November tijdens de halfjaarlijkse “Modeljahrpflege”…
Dat is meestal rond kalenderweek 45.

Je kunt het bij de dealer vragen, maar meestal weten die ook niks (of kunnen/mogen/durfen niks zeggen)…

Rallye

Forumguru
Een beetje wat sommige Chinese auto’s ook hebben: een wel heel moderne neus, die niet past bij de veel klassiekere lijnen op de zijkant.

Gerco

Nieuw lid
Mijn Enyaq zou volgende week worden geleverd, maar dat is vanwege 'ombouwen naar het 2025 model' en de problemen daarmee bij Skoda (aldus de dealer) uitgesteld tot eind augustus. Blijkbaar is de huidige lijn om te knutselen. Volgens de dealer zou dit enkel softwareverbeteringen etc. en iets met de accu behelzen (de Businessline was inmiddels bijv. enkel nog te bestellen in de 85kW variant - die ik ook had besteld, niet meer in 60kW). Ben benieuwd, wel tegenvaller dat er nog zo lang gewacht moet worden...

Robbert999

Nieuw lid
Dat is balen. Heb mijn auto omgezet naar een voorraadauto. de Coupe sportline in de 85 accu. Deze nu bijna 3 weken in bezit.
Erg blij mee

Bovenaan Onderaan