En nog een belangstellende

newwolf84

Forumguru
Goedenavond medeforumers !

Mijn naam is Henry, ben 40 en ik woon in Slagharen. We ( mijn vrouw en ik ) rijden al jaren met VAG en we willen binnenkort eens over stappen op een Skoda.

Onze huidige auto is een diesel maar omdat vrouwlief ander werk heeft gekregen, lees dichterbij huis, kan het eigenlijk niet meer uit om diesel te rijden. Onze Caddy life uit 2006 heeft inmiddels al 260.000 km er op zitten en we willen weer eens wat anders.

Mijn oog is gevallen op een Octavia met benzine motor, ik zelf neig naar de 1.4 TSI.

Heb al heel wat gelezen over deze motor en heb nog wat vragen maar die plaats ik wel in het daarvoor bestemde topic.

Voor de rest hoop ik op een gezellige tijd bij het Skoda forum !

Gr. Henry
 

newwolf84

Forumguru
Welkom op het forum Henry! :thumbsup:

Octavia 3 op het oog dan? Of een jonge O2?

Zit wel aan een Octavia 3 te denken maar gezien de inhoud van de portemonnee zal het denk ik een O2 worden.
Heb al wel een mooie benzine uitvoering gezien, is van 11-2009 met 127.000 km op de teller.
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Henry:bloemen:
Bij een Octavia zul je waarschijnlijk wel iets ruimte in moeten leveren ten opzichte van een Caddy. Met een Roomster kom je qua vorm en ruimte waarschijnlijk dichter bij de Caddy, maar of de vrouw die mooi vindt? ;)
 

Falcon

Donateur
Welkom! Mocht je het prettig vinden, laat even weten welk budget je hebt en dan zijn er vast wel een paar bereid om mee te zoeken voor je :) (Waaronder ik ;))
 
Bovenaan Onderaan