En alweer een skoda-fan erbij!

Wiseguy

Actief lid
Ik ben dit forum nu al een paar weken aan het lezen en heb zojuist mijn definitieve bestelling de deur uit gedaan. In bestelling staat de volgende prachtkar:

Skoda Octavia Combi 2.0TDI, Storm Blue metallic, Dynamic pakket met sportstoelen, MaxiDOT Display.

Zelf ga ik er denk ik nog een chromen grill op laten zetten en nog wat andere chromen accenten (zijkant en achterkant) van Milotec. dan ziet 'ie er nog net ietsje mooier uit denk ik. /forum/images/graemlins/cool.gif

de levertijd zou op zich niet echt lang zijn (laatste week augustus/eerste of tweede week september) maar ik heb al begrepen dat ze flink aan het inlopen zijn. Helaas moet ik minimaal tot 1 september wachten omdat mijn huidige auto (Renault Laguna Grand Tour 1.9DCi SE Elective) dan wordt overgenomen door een collega. /forum/images/graemlins/grin.gif

Tot ziens op het forum in ieder geval.

Groeten,

Wiseguy.
 

higgy

Forumguru
Heb jij nou veel storingen gehad met die Laguna?
Is een goed lopende leasebak geweest maar ik las dat de schier oneindige rij storingen hem de kop heeft gekost in lease-land.
 

Dutch4x4

Senior Member
Ik mag hopen dat die van mijn zwager niet exemplarisch is: 20 extra garagebezoeken in vier jaar. /forum/images/graemlins/shocked.gif

Maar als ik zo naar de betrouwbaarheidsstatistieken kijk... Franse auto's blijven onderaan bungelen.

Maar goed, welkom Wiseguy! En een mooie keus...
 

rickske

Actief lid
Welkom bij de skoda club en als de milotec accesoires zijn geplaatst post je maar eens wat foto's zodat we alles mooi kunnen bewonderen.

(ik haat Franse auto's)
 

Wiseguy

Actief lid
Ik moet zeggen dat ik helemaal geen hekel heb aan de Renault, en dat ik gelukkig (afkloppen) nog nagenoeg geen problemen heb gehad waardoor ik bij de dealer moest aankloppen. Ik heb er een jaar lang erg fijn in gereden, maar toen ik de Skoda Octavia Combi zag, ben ik toch maar eens een testritje gaan maken... zeker na het ritje in de 2.0TDI was ik echt verkocht.

Wanneer ik de auto heb zal ik het jullie zeker even tonen middels een paar fotootjes.... ik hoop ook dat de Milotec accessoires op tijd binnen zijn zodat ik die gelijk kan (laten) plaatsen. tzt komen de foto's wel online hier.
 
Bovenaan Onderaan