Embleem motorkap octavia 4 facelift

Gio

Lid
Goededag,

Ik zou graag een zwart embleem willen bestellen voor mijn (toekomstige) octavia.
Het liefst wil ik het zwarte logo met de carrosserie kleur eromheen. Deze vind ik mooier dan helemaal zwart.
Nu hebben ze deze bij kopacek, maar er staat specifiek bij dat die alleen voor de pre facelift is.
Voor de facelift hebben ze alleen volledig zwart.
Nu ben ik er inmiddels achter dat het facelift model een nieuwer embleem heeft welke wat platter/minder 3D is.
Maar weet iemand of het embleem fysiek wel hetzelfde is? Zitten de 3 pinnetjes aan de achterkant op dezelfde plek?

Kort gezegt: past het "oude" embleem ook op de facelift?

Tja, het is een beetje vragen naar de bekende weg helaas..
Schermafbeelding 2026-05-05 222718.png

Gezien ze het bovenstaand in hoofdletters expliciet vermelden kan je er dus vanuit gaan dat er iets anders aan is waardoor het dus niet past.

Tees

Donateur
Maar het feit dat Milotec aangeeft dat ze op beide modellen passen, is wel een indicatie dat die van Kopacek misschien toch wel zou kunnen passen op een FL model?

Wellicht zijn die van milotek geen originele en hebben die een vlakke ondergrond waardoor het ‘probleem’ met de drie nopjes wellicht niet speelt?

En anders even kopacek mailen.
Of gewoon bestellen en als het dan niet past deze dan passend maken. Of niet: dan neem je je verlies en geef/flikker je ze weg.

EdK

Forumguru
Die pennetjes zijn van kunststof dus als er één niet past dan knip je die gewoon weg en plak je het alsnog op zijn plek...
Heb dat moeten doen bij de Yeti, weet alleen niet meer of het het embleem voor of achter was.....

Gio

Lid
Ja kopacek heeft inderdaad wel de volledig zwarte versie voor de facelift. Zij geven aan dat het specifiek voor dat model is.
Maar als bij Milotec staat dat het op beide modellen past geeft dat wel een beetje hoop.
Misschien inderdaad maar gewoon de gok nemen dan.
Bedankt voor de reacties in elk geval!

Bovenaan Onderaan