Elektronische achterklep problemen

Goedemiddag!

Ik zit weer bij de dealer dus dacht ga eens op dit forum kijken of dit probleem vaker voorkomt.
Mijn karoq heeft een elektrische achterklep.
Voor mij hoeft dit echt niet meer want wat een gezeur met dat ding. Aantal keren trok hij de klep niet meer dicht… linkerdemper vervangen en uiteindelijk ook de rechterdemper. Net wilde ik de klep openen en ja hoor ‘pling’ de boordcomputer zegt dat hij open staat maar openen ho maar. De auto is van 2020 en de eerste problemen begonnen al na een jaar.
Zijn er meerdere mensen die dit probleem herkennen?

gehaktbal

Forumguru
Iets met: Ik typ de zin van mijn voorganger over maar dan anders om te laten zien dat ik het er totaal niet mee eens ben? Lekker hoor, proost:cheers:

Ik herken het probleem overigens niet. Mijn kofferklep is dan ook niet elektrisch, maar sluit ik gewoon de handjes.

Aanvulling: Even ander topic er nog eens bij gepakt, het probleem was daar met het tandwieltje dat het motortje 'tikt'. Dat is hier niet het geval.
In dat geval zou ik het idd eerst bij de oplossing van @EdK zoeken.

• Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Iets met: Ik typ de zin van mijn voorganger over maar dan anders om te laten zien dat ik het er totaal niet mee eens ben? Lekker hoor, proost:cheers:
In dat biertje kan ik me wel vinden hoor, maar de rest van je tekst totaal niet....Waarom zou ik het niet met jou tekst eens zijn ??
Beetje onzeker ?? :pieker:

En weet je ?? had niet eens copy / paste gedaan.... alles zelf getypt ....:D

gehaktbal

Forumguru
Ik wil je eigenlijk een PM sturen om het topic niet nóg verder te vervuilen, maar ik kan bar weinig bij jouw account... :shutup:

Bovenaan Onderaan